Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیشب با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این دیدار با اشاره به اظهارت اخیر رئیس جمهور فرانسه در خصوص هتک حرمت مسلمانان موضع مکرون را به شدت محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی کشورمان خواست در این خصوص اقدام جدی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز همچنین آرامش و امنیت در مرزهای کشور را جز دستورکار مهم نظام اسلامی دانست و گفت: حضور نیروهای مسلح در منطقه موجب آرامش مرزنشینان شده است.

سیدعباس عراقچی معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تبریز و آذربایجان از ستون‌های ایران هستند، اظهار داشت: امنیت مرزنشینان و مردم برای ما بسیار مهم است و من در آغاز سفر خود به کشورهای آذربایجان، روسیه، ارمنستان و ترکیه، ضمن بازدید میدانی از مرزهای آذربایجان شرقی و اردبیل، با مسئولان این استان‌ها هم‌فکری می‌کنم.

عراقچی گفت: در این سفر حامل پیشنهاد ابتکاری جمهوری اسلامی ایران برای حل مسالمت‌آمیز جنگ میان دو همسایه هستم و در دیدارهایم با مسئولان دو کشور به تبیین آن خواهم پرداخت.

کد خبر 5058170

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران مناقشه قره باغ سید عباس عراقچی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

 دیدار قبلی امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند 1402 در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شده بود.

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شدنشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان