Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با موضوع همکاری استادان اعضای هیئت علمی در کلینیک کسب و کار برگزار و بر حمایت مالی از ایده‌‌های اجرایی و موضوعات پژوهشی تأکید شد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از چابهار،  حبیب پیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در جلسه مشترک با شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان که علی رخشانی معاون صنایع کوچک شرکت، حسن احسانی مدیرمنابع مالی صنایع کوچک و حسین براهویی مدیر شهرک صنعتی چابهار حضور داشتند با تشریح ظرفیت‌های دانشگاه بر لزوم ایفای نقش پررنگ‌تر استادان و پژوهشگران دانشگاهی در واحدهای صنعتی استان و عملیاتی کردن یک برنامه جامع و تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برای همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه باید دفتر ارتباط با بازار و صنعت باشد و از طرفی باید در کار تحقیقاتی و پژوهشی انگیزه ایجاد کرد.

رخشانی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان نیز بر راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در استان با هدف راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای این تصمیم تأکید کرد و گفت: حضور پژوهشگران در قالب برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده و امیدواریم زمینه‌های همکاری‌های گسترده‌تر فراهم شود.

 به‌ گزارش آنا، در این‌ جلسه مقرر شد‌ که تیم توانمندساز حوزه صنعت با همکاری دانشگاه تشکیل و دوره‌های آموزشی برای واحدهای صنعتی با همکاری دانشگاه برگزار شود و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با رفع دغدغه صنایع استان مورد حمایت مالی شهرک‌های صنعتی قرار گیرد، .

حمایت مالی شهرک‌های صنعتی از ایده‌های اجرایی اعضای هیئت علمی و خوشه‌های کسب و کار، برگزاری تورهای صنعتی برای بازدید دانشجویان از شهرک‌های صنعتی با هزینه شهرک‌های صنعتی، برگزاری تورهای صنعتی خارجی در حوزه شیلات برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان با هزینه شهرک‌های صنعتی، حمایت مالی شهرک‌های صنعتی از موضوعات پژوهشی در حوزه بازاریابی، اختصاص 20 میلیون تومان از طرف شرکت شهرک‌های‌ صنعتی برای برگزاری استارت‌آپ در دانشگاه و شناسایی نیاز فناورانه واحدهای تولیدی با همکاری دانشگاه از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان حمایت مالی شهرک های صنعتی شرکت شهرک های صنعتی اعضای هیئت علمی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که ۱۳۰ خوشه از  آن مراحل نهایی را طی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرشاد مقیمی امروز در بازدید از غرفه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو، اظهار داشت: تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین فرصت مطلوبی برای توازن در سیاست‌گذاری استان‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه‌های صنعتی در برنامه هفتم توسعه به سازمان صنایع کوچک ایران واگذار شده است، عنوان کرد: 505 خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که 130 خوشه از آن مراحل نهایی را طی کردند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها در زمینه خوشه‌های صنعتی و زنجیره ارزش، موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، عنوان کرد: خوشه‌های کسب‌وکار نیز در کنار خوشه‌های صنعتی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه در جایی که توانمندی بخش خصوصی در همرسانی کسب‌وکار وجود دارد، ورود نمی‌کنیم، مطرح کرد: ارتباط بین کسب‌وکارها و زنجیره‌های ارزش در قالب یک بن‌سازه الکترونیکی که شامل اطلاعات خوشه‌ها است، صورت می‌گیرد که به‌زودی رونمایی می‌شود.

مقیمی با اشاره به اینکه توسعه زنجیره‌های ارزش در اولویت این سازمان است، خاطرنشان کرد: تشکیل زنجیره ارزش یکی از مدل‌های مهم اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور