Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:48:09 GMT

کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در طرقبه

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۳۲۶

کشف انبار احتکار نهاده‌های دامی در طرقبه

جلیلی گفت: یک انبار احتکار نهاده های دامی و ذرت به ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهر طرقبه توسط اداره تعزیرات حکومتی کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاضی جلیلی تقویان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، طرقبه شاندیز در گفتگو‌ با خبرنگار صبح توس، در طرقبه شاندیز بیان کرد: این انبار با حدود ۳۵ تن نهاده های دامی و مقادیر زیادی ذرت به ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال،  سه شنبه ۶ آبان ماه، در شهر طرقبه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه نهاده های دامی سهمیه بندی است و شبکه تعیین شده است،  بنابراین هر گونه توزیع و نگهداری نهاده های دامی باید حتما با مجوزات اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باشد.

تقویان، تاکید کرد: هر گونه نگهداری، عرضه و توزیع نهاده های دامی بدون مجوز های لازم، عرضه خارج از شبکه محسوب می شود و مشابه این انبار کشف شده، پلمپ می شود تا به پرونده رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد