Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی بر ضرورت جلوگیری از کارهای عمرانی غیرضرور، تردد کامیون‌ها در شهر و همچنین فعالیت نیروگاه‌های اطراف تهران با سوخت مازوت برای مقابله با آلودگی هوا تاکید کرد.

معصومه پاشایی بهرام در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری ما مجبوریم برای مقابله با آلودگی هوا حداقل در سال جاری از روش‌های مسکن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا در گذشته ممکن بود کسی چه در محدوده طرح یا بیرون از آن محدوده پیاده به خرید برود اما الان خودروهای شخصی بیشتری در شهر تردد می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما همچنان معتقدیم روشی که برای طرح ترافیک گذاشته شده روش جالبی نیست. در گذشته شرایط بهتر بود و این مدل باعث افزایش تراکم در محدوده طرح ترافیک شده است.

وی با اشاره به ضعف ناوگان شهری گفت: طی ۱۰ سال گذشته ناوگان شهری باید ترمیم و افزایش داده می‌شد اما دولت در این راستا هزینه نکرد و واگن‌های مترو را افزایش نداد. این کار باید در گذشته اتفاق می‌افتاد و الان چنین امکانی برای دولت وجود ندارد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت همکاری بین بخشی برای کنترل آلودگی هوا یادآور شد: لازم است سازمان‌های مربوطه دورهم جمع شوند و تصمیمات مشخصی در این زمینه بگیرند زیرا هرچه غلظت آلایندگی بیشتر شود بیماری‌ها هم گسترش می‌یابد و عملا هم کرونا بیشتر پخش می‌شود.

پاشایی بهرام ادامه داد: مردم هم باید به سهم خود رعایت کنند و هرچه می‌توانند ترددهای غیرضروری خود را در شهر کاهش دهند. البته افزایش دورکاری‌ها توسط دولت هم می‌تواند به این موضوع کمک کند.  

نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری، نیروی انتظامی و سازمان محیط زیست می‌توانند حداقل جلوی کارهای عمرانی غیرضرور، تردد کامیون‌ها در شهر و همچنین فعالیت نیروگاه‌های اطراف که با سوخت مازوت کار می‌کنند را بگیرند تا شاهد کنترل آلودگی هوا باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معصومه پاشایی بهرام سازمان محیط زیست ایران آلودگی هوا سازمان محیط زیست شهرداري مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس