Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان ارسال آثار هنری و سینمایی به جشنواره ملی فانوس، ۳۶ اثر مختلف هنری از هنرمندان این استان برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی بیان داشت: موضوعات جشنواره فانوس شامل شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران، مدافعان وطن، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم ایثارگران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی از راهیابی ۹ اثر هنرمندان خراسان‌جنوبی به مرحله نهایی جشنواره فانوس خبر داد و اضافه کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در ۱۱ آبان‌ در شهر شیراز با معرفی افراد برگزیده و اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه شرایط کرونا سبب شده اختتامیه این جشنواره با تعداد محدودی از مهمانان و برگزیدگان استانی برگزار شود، عنوان کرد: باید در راستای ترویج ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تلاش شود و نگذاریم دلاوری‌های رزمندگان در لابه‌لای زمان به فراموشی سپرده شود.

وی به اعلام آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره پرداخت و گفت: در بخش موسیقی با کلام اثر «غفور محمد‌زاده» با اثر «جانم جهانم» در بخش تواشیح و مدیحه‌سرایی «مجید نصری» با اثر «رسول‌الله» در بخش مدیحه‌سرایی «مجید نصری» با اثر «شهید القدس» در بخش موسیقی و سرود «علیرضا کوچی» با اثر «امیر عشق» در بخش آنونس رادیویی «مرضیه صبوری» با اثر «اربعین سردار دل‌ها» در بخش پادکست «علی جعفری‌جم» با اثر برنامه رادیویی «اعزامی از خراسان» در بخش نمایش بلند رادیویی «هانیه پیرامی» با اثر «کمان ۹۹» در بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «غفور محمدزاده» با اثر «حضرت سلیمانی» و در بخش هنرهای تجسمی و طراحی پوستر «الهام صادقی» با اثر «شکست حمله آمریکا در صحرای طبس» به مرحله مسابقه راه یافتند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند دفاع مقدس مدیرکل حفظ آثار خراسان جنوبی جشنواره فانوس اختتامیه جشنواره شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد

رقیه شجاعی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در رده هشتم مسابقات جام جهانی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب 617 امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی

 

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»