Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات برنامه‌های ۱۳ آبان و هفته وحدت استان تهران پرداخت و با محکومیت اهانت به نبی مکرم (ص) اظهار داشت: در فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می‌داند، به نبی مکرم اسلام صلی الله توهین می‌شود و مسئولان ارشد این کشور از این اقدام حمایت می‌کنند که این موضوع مایه ننگ برای سردمداران کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به شرایط خاص کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی در طول سال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و خوشبختانه در برخی جهات به ویژه در حوزه فضای مجازی و تبلیغات موفق تر هم عمل کردیم.

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت استان تهران بیان داشت: در این ایام اعزام مبلغ و استفاده از ظرفیت مبلغین برای پاسخگویی به شبهات با موضوع ۱۳ آبان و هفته وحدت، برگزاری مسابقه دل نوشته به شهدای دانش آموز و پیامبر اکرم (ص) و اهدای جوایز به برگزیدگان، برگزاری مراسم در نمازخانه ادارات و نهادها با موضوع ۱۳ آبان و هفته وحدت، برگزاری مراسم محوری ۱۳ آبان و هفته وحدت و تجلیل از خانواده شهدای شاغل در ادارات توسط بسیج ادارات نیز پیگیری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت هفته وحدت در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود، تأکید کرد: تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز ۱۳ آبان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود و مردم متدین و انقلابی این استان بار دیگر روحیه استکبارستیزی خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 5058307

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سید محسن محمودی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۳ آبان و هفته وحدت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران