Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آورده است: دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر از آستین کشور فرانسه که یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر است بیرون آمد و ساحت مقدس و نورانی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را مورد توهین قرار داده و قلوب مسلمانان جهان به خصوص ملت مومن ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد، افزوده است:دامن زدن به اسلام‌هراسی  از سوی «مکرون» (رئیس جمهور فرانسه) و طرح ادعاهای دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل‌های فاسد و ذهن‌های فرسوده بر می‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای بر چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)   وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش‌های سخیف گذشته، صفحه پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام آورده است: از مجامع جهانی و مسوولان بلندپایه کشورمان به خصوص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود تا برای صیانت از ارزش‌های والای اسلامی مسلمانان جهان ضمن برخورد قاطع و جدی با آمران، عاملان، مباشران و مسببان این اقدام مجرمانه بین المللی؛ تحویل آنها به محاکم صالحه را از دولت فرانسه پیگیری و مطالبه نمایند.

چندی قبل نشریه فرانسوی شارلی ابدو (Charlie Hebdo) کاریکاتورهای موهن راجع به پیامبر اسلام (ص) را با بهانه «آزادی بیان» بوده منتشر کرده بود، حال آنکه بر مبنای اسناد حقوق بین‌الملل و با توجه به تعریف آزادی بیان و محدودیت‌های آن، به هیچ وجه توهین به اعتقادات دیگر ادیان و اقوام بر نمی‌آید.

رییس جمهوری فرانسه نیز اخیراً در اظهاراتی اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد و آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم خواند؛ امری که با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی رئیس جمهور فرانسه امام جمعه اراک پیامبر اکرم مجمع جهانی اهل بیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی رئیس جمهور فرانسه امام جمعه اراک پیامبر اکرم مجمع جهانی اهل بیت استان مرکزی رئیس جمهور فرانسه امام جمعه اراک پیامبر اکرم مجمع جهانی اهل بیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا