Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:17:07 GMT

بازی دیدنی منچسترسیتی و مارسی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۸۵۸

رویداد ۲۴ تیم‌های مارسی و منچسترسیتی در چارچوب بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

گل‌های این بازی را فران تورس در دقیقه ۱۸، گوندوگان در دقیقه ۷۶ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۸۱ برای منچستر سیتی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه من سیتی با کسب دومین برد متوالی اش ۶ امتیازی شد و به صدر جدول گروه C صعود کرد. مارسی هم با قبول دومین باخت متوالی بدون امتیاز قعرنشین شد. در تصاویر روز عکس های این مسابقه را ببینید.

منبع: amp.mancity

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز بازی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه" عملکرد خوب سیلوا در چند فصل اخیر در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که او یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عناوین قهرمانی و جام‌های مختلف تحت هدایت پپ گواردیولا باشد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 

یکی از باشگاه‌هایی که در طول چند سال اخیر علاقه زیادی به او داشته است بارسلوناست که این علاقه با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم تشدید شد و او بارها به مدیران این باشگاه اصرار کرد که برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام کنند، اما مشکلات مالی مانع از این کار شد. در تابستان پیش رو بارسا با فروش یکی دو ستاره خود قصد دارد شرایط لازم برای خرید برناردو را فراهم کند. علاقه نیز کاملا دو طرفه است.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، برناردو تصمیم خود برای برای فصل آینده را گرفته و او دیوانه انتقال به بارسلوناست. تصمیم او برای ترک منچسترسیتی نیز تغییری نکرده است. حضور ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابقش در سیتی و گفت‌وگوی متقاعدکننده با کانسلو و ژوائو فلیکس نیز تردیدهایش را برطرف کرده است. علاوه بر این، بارسا نیز معتقد است توان لازم برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی او را دارد، پس همه چیز برای این انتقال در تابستان فراهم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا