Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الله میرزائی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تصمیم بر این شد که به 6 استان کشور که دارای بالاترین نرخ بیکاری هستند سفر کنیم که چهارمحال و بختیاری یکی از این استان‌ها بود که روز گذشته بازدید جامع و کاملی از آن به عمل آمد و نقاظ ضعف و قوت شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نکته قابل تامل این است که چهارمحال و بختیاری بیش از یک دهه دارای نرخ بیکاری بالا و پایدار بوده و واقعیت این است که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مقایسه با سایر استان‌ها، بسیار ضعیف و تقریبا صفر است.

وی خاطرنشان کرد: وجود مشکل در بعضی از استان‌ها به دلیل نبود مزیت و ظرفیت است اما استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بسیاری برای اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع غذایی و ... است اما متاسفانه از آن‌ها استفاده نشده و در بسیاری از موارد زنجیره عرضه شکل نگرفته و محصولات بدون فرآوری به فروش می‌رسند.

میرزائی تاکید کرد: متاسفانه نظام اداری استان چهارمحال و بختیاری کارشکن است و هیچ مسؤولی حل مشکلات مردم را وظیفه خود نمی‌داند و مدیران دغدغه‌‌ای برای پیگیری، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار ندارند و  از سر بخل،  حسادت، منفعت‌خواهی  و سنگ‌اندازی‌های بی‌مورد سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری ناامید می‌کنند و به همین دلیل فرصت‌های بسیاری از بین رفته است.

نمایندگان چهارمحال و بختیاری در چهارسال گذشته هیچ درخواست اعتباری از این وزارت‌خانه نداشتند

وی با انتقاد از عدم پیگیری جدی مشکلات از سوی مسؤولان استانی، توضیح داد: نمایندگان مجلس سایر استان‌ها مدام و مستمر درخواست جلسه با ما را دارند و به دنبال حل مشکلات استان خود هستند اما متاسفانه در این چهار سالی که بنده در سمت معاونت وزیر بوده‌ام درخواست و پیگیری برای گرفتن امتیاز و اعتبار از نمایندگان چهارمحال و بختیاری ندیده‌ام.

معاون اقتصادی وزیر کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: هیچ منکری در این استان بدتر از بیکاری و شرمندگی مردان در مقابل خانواده‌ نیست که لازم است  این وضعیت بیکاری و عدم پیگیری مدیران و نمایندگان به سرعت رفع شود.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری رفاه اجتماعی نمایندگان مجلس وزیر کار چهارمحال و بختیاری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد