Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با مشارکت کانون های مساجد استان سمنان، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، این بسته های گوشت نذری بین نیازمندان این استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت : حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : امیدواریم این سنت پسندیده و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه در سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

موسوی تصریح کرد : توزیع نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: این مرحله از توزیع گوشت‌های قربانی، نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و در استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

استان سمنان دارای ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد شامل ۹۵ کانون روستایی و ۱۶۵ کانون شهری است.

۱۶۲ کتابخانه مخزن دار و باز، ۴۵۰ مرکز تلاوت نور، ۱۶ خانه نور، پنج مرکز دیجیتال، ۱۱ کانون مصلی، چهار کانون دانشگاه در مساجد سطح استان فعال است.

برچسب‌ها مسجد ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد مسجد ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد اخبار کنکور استان سمنان فرهنگی هنری هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی