Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:23:30 GMT

رئیس جمهور فرانسه ارزش خود را برای همیشه ساقط کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۶۳۷

رئیس جمهور فرانسه ارزش خود را برای همیشه ساقط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه این استان با صدور پیامی اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به مقدسات دینی و پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد. 

متن این پیام به این شرح است. 

بسم الله الرحمن الرحیم 
قال الله تعالی: وما ارسلناک الا رحمه للعالمین
و ما تو را جز رحمتی برای جهانیان نفرستاده ایم

پیامبر عظیم الشأن مظهر رحمت نامتناهی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان منادی انسان‌دوستی، رحمت، عدالت و همه ارزش‌های انسانی است. 

اقدام سخیفانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه در زیرپاگذاشتن این حقایق مسلّم بدون شک، بی شرمی و رذالت بود که نه تنها قلب مسلمانان عالم را به درد آورد بلکه قلب همه‌ آزادی خواهان و انسان‌های حق طلب جهان را متاثر و متألم کرد و خود را برای همیشه از ارزش و اعتبار ساقط کرد.

ما این جسارت و جنایت به انسانیت را از زبان خود، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت خوزستان و مردم ولایتمدار و متعهد خوزستان محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیامبر اسلام رئیس جمهور فرانسه بی احترامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • (تصویر) شيرينی فرانسه رفع پلمب شد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک