Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتـــکار مقادیر زیادی مواد اولیه ساخت پودر دستی در یک شرکت تولیدی غیرفعال در شهرک صنعتی اشتهـــارد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به مکان مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قـــانونی، در بازدید از این شرکت ۱۸ هزار و ۵۴۸ تن مواد اولیه ساخت پودر دستی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان این که در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد اولیه بهداشتی  کشف شده، ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با بیان این که با هر گونه احتکار اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخورد می شود تصریح کرد: مبارزه با احتکار، گران فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به‌طور جدی و مستمر در دستور کار پلیس استان البرز قرار دارد.

طی سال جاری بیش از ۲هزار و ۵۰۰ هزار تن انواع کالای قاچاق در استان البرز کشف شده است.

کد خبر 560824 برچسب‌ها استان البرز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند