Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ناصر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش آموزی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری منحوس، برنامه‌های ۱۳ آبان امسال به صورت حضوری و تجمعی برگزار نخواهد شد بلکه این برنامه ها از طریق راهکارهای تبلیغی و فضای مجازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم به تبلیغات شهری بیشتری نیاز است، اظهار داشت: تا به امروز جلسات متعددی به صورت کارگروهی از سوی این ستاد تشکیل و از پیشنهادات ارایه شده از سوی اعضا استفاده و گام های بسیار خوبی نیز در این راستا برداشته شده است.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه از رسانه ها انتظار می رود به عنوان مبلغ و پیام رسان، دست ما را در این زمینه بگیرند بر موضوع وحدت رویه در برنامه ها تاکید کرد و افزود: در فضای مجازی، تولید محتوا را داریم اما باید آن را با روشی مناسب و مطلوب پیش ببریم تا به شکل بهتری دیده شود.   

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سعی بر این است که تجمع نمادین با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اتفاق بیفتد که البته هنوز موضوع قطعی نشده است.

حجت الاسلام ناصر، برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت ۱۳ آبان و اجرای برنامه از سوی گروهای سرود در سطح شهر در قالب کاروان‌های شادی را از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای ۱۳ آبان در زنجان ذکر کرد و افزود: از خبرگزاری ها و رسانه ملی درخواست می شود مصاحبه هایی را در خصوص ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه مصادف با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، اظهار داشت: آمریکا در همه حال دشمن ما است که این دشمنی ها به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر هم شده است.

حجت الاسلام ناصر از استکبار ستیزی ملت ایران به عنوان یک نماد اصلی یاد کرد و افزود: سیاست های خصمانه آمریکار جهانخوار و سطله جو، علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شدت بیشتری یافته است که امید می رود حضور این کشور سلطه طلب از این منطقه ریشه کن شود.   

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز زنجان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز زنجان اخبار کنکور حجت الاسلام برنامه ها ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد