Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:16:39 GMT

برليانس در ايران

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۰۷۶

برليانس در ايران

خبرگزاری آریا-Brilliance Auto Group (HuaChen Group Auto Holding Co. ، Ltd) یک شرکت تولید کننده خودرو چینی است که دفتر مرکزی آن در شنیانگ قرار دارد. محصولات آن شامل خودرو میکرو و اجزای خودرو است. فعالیت اصلی این شرکت طراحی، توسعه، ساخت و فروش اتومبیل های سواری است که با نام تجاری برلیانس فروخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برلیانس

گروه برلیانس دارای 42.48٪ سهام در شرکت برلیودا شرکت خودروسازی Brilliance China Automotive Holdings Limited است که در بورس های سهام فرانکفورت و هنگ کنگ ثبت شده است. شرکت خودروسازی برلیانس چین به نوبه خود 50٪ از BMW Brilliance سرمایه گذاری مشترک با BMW را در اختیار دارد که خودروهای سواری BMW را در چین تولید کرده و به فروش می رساند. برلیانس همچنین دارای 51٪ سهام Renault Brilliance Jinbei سرمایه گذاری مشترک با رنو است که وسایل نقلیه سبک تجاری را با مارک های Jinbei ،Huasong و Renault طراحی می کند.

در سال 2010 ، Brilliance Auto Group و شرکت های تابعه آن ظرفیت تولید سالانه 800000 وسیله نقلیه را داشتند. در سال 2012 این شرکت تقریبا 650،000 دستگاه خودرو تولید کرد که هشتمین تولید کننده بزرگ در بین تولیدکنندگان وسایل نقلیه چینی در آن سال است. 

برای خرید لوازم یدکی برلیانس می توانید از سایت سوران پارت به آدرس اینترنتی https://sorunpart.ir/ استفاده کنید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برلیانس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • معمای بنزین در ایران
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد