Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورموسوی می گوید با توجه به زمان بیشتری که برای آماده ‌سازی تیم لازم است از به تعویق افتادن مسابقات راضی است، اما اصلاً خوشحال نیست

سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط این تیم آادانی در آستانه لیگ بیستم و تعویق بازی های لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سیروس پورموسوی در مورد تعویق یک هفته ‌ای مسابقات لیگ برتر بیستم، به میزان گفت:

از تعویق مسابقات راضی هستم، ولی خوشحال نیستم چرا که این تعویق به دلیل شیوع بیشتر کرونا اتخاذ شد و جای نگرانی دارد، اما از جهاتی به نفع ماست چون ما تمرینات را دیر شروع کردیم و واقعاً از نظر آمادگی و هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی با اشاره به به اینکه تیمش هنوز در برخی خطوط نیاز به بازیکن دارد تاکید کرد:

از نظر یارگیری هنوز به سطح موردنظر نرسیدیم و یکی دو بازیکن دیگر باید جذب کنیم. ما خیلی دیر شروع کردیم و هم بحث آمادگی جسمانی بازیکنان کامل نشده و هم از نظر تاکتیکی از برنامه ‌ها عقب هستیم، ولی سلامت مردم و خانواده ‌ها از همه چیز مهم ‌تر است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان تیم جوانان که روزی او سرمربی‌ شان بود به تیم صنعت نفت کسی اضافه نشد، گفت:

ما در خوزستان و مخصوصاً آبادان بازیکنان جوانی داریم که پشتوانه باشگاه به حساب می‌ آیند. دوست داشتم بازیکنانی که 15-16 ماه با آنها کار کرده بودم را به خدمت بگیرم، اما ترجیح دادم نگاهم را روی بازیکنان بومی آبادان متمرکز کنم.

پورموسوی ادامه داد:

از طرفی، برخی از این بازیکنان با باشگاه ‌های خود قرارداد داشتند و ما نمی ‌خواستیم غیر حرفه ‌ای با آنها مذاکره کنیم چون نمی ‌خواستیم آنها مقابل باشگاه‌ های ‌شان بایستند و به خاطر ما رضایتنامه بگیرند. ضمن این که اگر رضایتنامه داشته باشند می ‌توانند در آینده به ما ملحق شوند. از طرفی، باید در پست‌ هایی بازیکن به خدمت بگیریم که نیاز داشته باشیم چون این جوان ‌ها نیاز به بازی دارند و باید به تیمی بروند که بتوانند بازی کنند.

پورموسوی با اشاره به روند کار تیمش در روز‌های اخیر، تصریح کرد:

با توجه به اینکه هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین می ‌کنیم بازیکنان تحت فشار هستند. آنها صبح وزنه می ‌زنند و بعد از ظهر فوتبال بازی می ‌کنند. با این حال، طبق برنامه پیش می‌ رویم و به دنبال نتیجه گرفتن در بازی ‌های تدارکاتی نیستیم. فشار بالا است و از بازیکنان که پر انرژی کار می ‌کنند تشکر می‌ کنم، امیدوارم موفق شویم. هم از آنهایی که قرارداد داشتند و با وجود پیشنهادات خوب در صنعت نفت ماندند و هم بازیکنانی که جدا شده بودند و به احترام به هواداران و تیم برگشتند، تشکر می‌ کنم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد پنجره بسته نقل‌ وا نتقالات این باشگاه افزود:

ما منتظر هستیم با توجه به یارگیری ‌هایی که انجام دادیم هفته آینده مشکل پنجره بسته نقل‌ و انتقالات‌مان برطرف شود چون مسئولان شهری، نمایندگان، فرماندار و هیات مدیره باشگاه پیگیر هستند. ما حدود 12 میلیارد بدهی داریم، اما با توجه به پیگیری ‌هایی که انجام شده نگران نیستم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان