Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@07:26:10 GMT

کیمیش: بایرن در مسکو با خوش‌شانسی پیروز شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۳۷۹

کیمیش: بایرن در مسکو با خوش‌شانسی پیروز شد

جاشیوا کیمیش ستاره بایرن می‌گوید تیمش دیشب با خوش شانسی مقابل لوکوموتیو مسکو به پیروزی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در مسکو به مصاف لوکوموتیو رفت و با گلهای لئون گورتزکا و اشیوا کیمیش موفق شد حریفش را 2-1 شکست دهد. کیمیش اما در پایان بازی گفت تیمش با خوش شانسی توانسته از مسکو با سه امتیاز به مونیخ برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایرن خیلی زود در نیمه اول توسط گورتزکا به گل رسید ولی آنتون مریانچوک در دقیقه 70 برای لوکوموتیو بازی را به تساوی کشاند. شاگردان فلیک 9 دقیقه بعد با گل ارزشمند جاشوا کیمیش موفق شدند سه امتیاز از این بازی بدست بیاورند.

 

 

کیمیش در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " به نظر من لوکوموتیو عالی بازی کرد. آنها در انتقال بازی بین خطوط خوب عمل کردند و با بازیکنانی سریع حمله می‌کردند. در نیمه دوم کار برای ما راحت نبود و ما در نهایت خوش شانس بودیم که سه امتیاز را بدست آوردیم".

 

ستاره بایرن مونیخ در ادامه گفت: " ما خیلی زود از موقعیتی که خیلی خطرناک نبود به گل رسیدیم و بعد از آن عملاً فرصتی برای زدن گل دوم نداشتیم. به خصوص در نیمه دوم. آنها هم ضدحمله های خطرناکی انجام دادند ولی در نیهات از اینکه در روزی که بهترین عملکرد را نداشتیم به پیروزی رسیدیم خوشحالیم".

 

 

بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ جاشوا کیمیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم