Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@07:26:57 GMT

تشنج‌های پی‌ در پی الاخرس و احتمال مرگ

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۷۹۴۲

تشنج‌های پی‌ در پی الاخرس و احتمال مرگ

وکیل اسیر «ماهر الاخرس» که در اعتصاب غذا به سر می‌برد با اشاره به وخامت اوضاع جسمانی وی، گفت: هر لحظه ممکن است ماهر الاخرس جان خود را از دست بدهد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، «احلام حداد» وکیل اسیر فلسطینی «ماهر الاخرس» آخرین وضعیت وی را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، وی اعلام کرد که تمامی پزشکان بر این مسأله اتفاق نظر دارند که حال الاخرس به شدت وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این وکیل فلسطینی تصریح کرد: طبق آخرین گزارش‌ها هر لحظه ممکن است که الاخرس به دلیل وخامت اوضاع جسمانی جان خود را از دست بدهد.

وی همچنن یادآور شد: الاخرس از مشکلات متعدد جسمانی رنج می‌برد که تشنج‌های پی در پی و دچار بیهوشی شدن از جمله این مشکلات هستند.

پیشتر «جمیل سعاده» از مقامات ارشد کمیته امور اسرای فلسطینی در همین ارتباط اعلام کرده بود: ماهر الاخرس خواستار آن است که در یک بیمارستان فلسطینی و نه در بیمارستان‌های صهیونیست‌ها تحت درمان قرار گیرد.

این مقام فلسطینی گفته بود: فعالیت‌های بخشی از اعضای بدن الاخرس متوقف شده، زیرا اعتصاب غذا آسیب‌های جدی به او وارد کرده است. الاخرس تاکنون تمامی بسته‌های پیشنهادی اسرائیل برای پایان دادن به اعتصاب غذایش را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی اعتصاب غذا تشنج ماهر الاخرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده اند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

دیگر خبرها

  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود