Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاهها در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد و گفت: اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره «هولوکاست» به شدت محکوم می‌شوند.

قدس آنلاین: به گزارش  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

یریدون لیطْفئوا نور اللّه بأفْواههمْ واللّه متمّ نوره ولوْ کره الْکافرون

اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) آن هم در روزهای منتهی به سالروز ولادت ایشان، قلب مسلمانان را به درد آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان اسلام و ملت‌های مسلمان هیچگاه از گزند دولت‌های غربی و آمریکایی در امان نبوده‌اند؛ گاه با ایجاد، حمایت و هدایت گروه‌های تکفیری که جان هزاران مسلمان را گرفتند و میلیون‌ها نفر را آواره کردند، گاه با حمله نظامی و اکنون با توهین به مقدسات آن هم با پوشش زرورقی به نام «آزادی بیان».

ادعای دروغین آزادی بیان در حالی از سوی سیاستمداران غربی مطرح می‌شود که اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره «هولوکاست» به شدت محکوم می‌شوند و سرنوشتی نامعلوم پیدا می‌کنند؛ حتی انتقاد از رشد و گسترش همجنس‌بازی که رفتاری به دور از شأن انسان‌هاست و حتی نمی‌توان نام آن را رفتاری حیوانی نامید، با برخورد شدید رسانه‌ها همراه می‌شود اما در این جوامع به راحتی به مقدسات بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان توهین می‌کنند و دولتمردان غربی و آمریکایی و رسانه‌های آنها، در برابر این اقدام سکوت کرده‌اند.

اقدامات این چنینی در قداست‌زدایی به انگیزه انحراف ذهن ملت‌های مسلمان و مردم جهان از اقدامات دولت‌های غربی، دولت تروریست ایالات متحده آمریکا و رژیم خونخوار صهیونستی صورت می‌گیرد تا عمق فجایعی که این دولت‌ها برای ملت‌های مسلمان در سوریه، یمن، لبنان، فلسطین، بحرین، عراق، افغانستان و سایر کشورهای مظلوم ایجاد کرده‌اند، مشاهده نشود.

با وجود تراکم بالای کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا، اما حکام برخی از کشورهای این مناطق به دلیل تن‌سپاری به ذلتی غربی و آمریکایی، از واکنش نشان دادن نسبت به این اقدامات هراس دارند؛ بنابراین لازم است تا بار دیگر، ملت‌های آزاده و مسلمانان در این مناطق و سایر نقاط جهان، نسبت به این اقدامات وقیحانه واکنش نشان دهند تا شاهد تکرار این مسیر توهین آمیز نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصطفی رستمی اهانت به پیامبر ساحت مقدس اسلام ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه)، یک زن سوئدی در میدان شهر مالمو سوئد به قرآن کریم توهین کرد. این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود. در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حفاظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه او شعار داده و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

به دنبال این اقدام موهن، «روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران»، «همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران»، «اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران»، «آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران» و «شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران»، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

«اهانت به قرآن کریم، اقدام ضد اندیشه، ضد اخلاق و ضد بشری مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی غرب در کشور سوئد که با حمایت مقامات این کشور انجام می‌شود، یک جنایت فرهنگی است.

مقامات سوئدی که مسبب ایجاد این جنایت بوده‌اند باید از این قبیل اقدامات علیه مقدسات اسلامی و بشری دست برداشته و با عذرخواهی از تمام مسلمانان و موحدان، جهان درصدد جبران آن برآیند.

اهانت به قرآن، هتک فضیلت انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد. تکرار زنجیره‌ای این اهانتها در کشورهای غربی، نشانه برنامه ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی در اسلام ستیزی است، که این نشان از استیصال غرب و کارنامه سیاه خود که نشان از اسلام هراسی در آن مثل روز روشن بوده که طبعاً اقدامات دین ستیز و جنون آمیز با شعارهایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا کرده و در آینده نیز خواهد کرد.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران این اقدام جنایتکارانه هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم و نیز نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرده و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با این گونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف برادران و خواهران مسلمان را خواستاریم و از همه آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به همه مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.»

کد خبر 6097263 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین