Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به گزارشا یمنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک گفت: پارالمپیک در تمامی سال‌های فعالیت با مدیریت محمود خسروی وفا انصافاً یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد.

وی گفت: پارالمپیک با کمک فدراسیون‌های ذی‌ربط توفیقات خوبی داشته است. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است.

علی نژاد خاطرنشان کرد: قطعاً از اولویت‌های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی این قشر راهی جز ورزش نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد، چون در تمام این سال‌ها باوجود سختی‌ها و تحریم‌هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین المللی باقی نگذاشت.

او در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان مانند سابق از پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

کد خبر 452236

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک مهدی علی نژاد پارالمپیک المپیک توکیو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته ملی پارالمپیک وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی

به گزارش صدای ایران از فارس؛ نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.


بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.


گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.


وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!