Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشست توجیهی استقرار سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، قربانعلی نجفی، رئیس امور حقوقی و پیمان‌های این شرکت از برگزاری نشست توجیهی استقرار سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در مناطق عملیاتی این شرکت خبر داد و گفت: همسو با سیاست‌های کلی، ایجاد شفافیت مالی، برقراری محیط رقابت‌پذیر سالم و عدالت اقتصادی، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در این شرکت مستقر و آموزش‌های مقدماتی به‌منظور بهره‌برداری از سامانه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه معاملات خرد و کلان، اعم از خرید، مناقصه و مزایده با رعایت فرآیند برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌ها از طریق سامانه setadiran.ir انجام می‌شود.
رئیس امور حقوقی و پیمان‌های شرکت پایانه‌های نفتی گفت: همسو با این هدف شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکت پیشرو صنعت نفت در استقرار سامانه ستاد اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه ستاد در منطقه عملیاتی پایانه میعانات گازی عسلویه برای کاربران این سامانه کرد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان امسال در دیگر مناطق عملیاتی شرکت هم این دوره‌ها برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان