Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@08:11:29 GMT

نسخه جدید اینترنت بانک نسل دوم (Pwa) بروزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۲۲

نسخه جدید اینترنت بانک نسل دوم (Pwa) بروزرسانی شد

نسخه جدید اپلیکیشن pwa برای رفع مشکل نسخه ios همراه بانک رسالت بروزرسانی شد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، قابلیت های انتقال وجه از سپرده مشترک( مدیریت سپرده کارتابل مشترک با جزییات ساتنا؛ پایا و انتقال وجه کارتابلی)؛ اخذ گزارش ساتنا و پایا و انتقال وجه ساتنا در نسخه (Pwa) تعریف و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش؛ با توجه به تحریم طیف وسیعی از اپلیکیشن های ایرانی ارائه شونده از طریق APPStore و متعاقبا تحریم اپلیکیشن همراه بانک قرض الحسنه رسالت با طراحی برنامه پیشرفته‌ی وب Progressive Web App(اپلیکیشن تحت وب) دسترسی مشتریان به همراه بانک رسالت تسهیل شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رسالت بانک رسالت پول نیوز قرض الحسنه انتقال وجه همراه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان بیان کرد: در ابتدای شروع به کار دولت انقلابی سیزدهم ۸۵ درصد روستاهای خوزستان زیر پوشش شبکه ارتباطی و اینترنتی بودند که این رقم در حال حاضر به ۹۵ درصد پوشش رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم زیر پوشش قرار دادن نقاط کور جاده‌ای افزود: پوشش آن تن‌دهی در استان خوزستان به ویژه برای مسافران راهیان نور و اربعین حسینی بسیار حائز اهمیت است.

لاجوردی با اعلام اینکه در برخی از نقاط کور از نسل ۲ جی استفاده می‌شود که باید به نسل سه و یا چهار ارتقا داده شود، اظهار کرد: ۹۷ درصد معاملات پولی و بانکی کشور بر بستر الکترونیک انجام می‌شود و ایران جزو سه کشور اول دنیا در استفاده از این ظرفیت است.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در حوزه شبکه ثابت نیز عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد و لازمه پیشرفت در این حوزه ایجاد رقابت است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و استاندار خوزستان برای اجرای طرح ملی فیبر نوری نهایت همکاری را داشته باشند، اظهار کرد: برای هر اپراتور مدت زمان سه ماهه اجرای تعهد در نظر گرفته شده که در صورت انجام ندادن اپراتور جریمه خواهد شد.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: رئیس جمهور دستور دادند که نحوه اجرای طرح فیبر نوری در استان‌ها به ایشان گزارش داده شود.

لاجوردی اظهار کرد: اجرای این طرح متوسط سرعت اینترنت خانگی را از ۱۰ مگابیت بر ثانیه به هزار مگابیت افزایش می‌دهد.

کد خبر 6088143

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید