Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@21:57:03 GMT

رسانه های آنلاین ابزاری برای نظارت همگانی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۷۲

رسانه های آنلاین ابزاری برای نظارت همگانی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: قدس آنلاین طی این مدت توانسته است به لحظه و آنلاین تاثیر زیادی در اطلاع یابی، اطلاع رسانی، آگاهی دهی و اقناع افکار عمومی داشته باشد و رسانه ای به‌هنگام باشد و به ابزاری برای نظارت همگانی تبدیل شود.

ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: چند دهه پیش روزنامه ها، رادیو و تلویزیون مهم ترین رسانه های زمان خود به شمار می آمدند و فضای رسانه ای رقابتی نبود، برای چندین دهه این رسانه ها در فضای عمومی کشورها قدرتمند نمایی کردند و تاثیر بسیار زیادی بر افکار عمومی گذاشتند، اما با ورود اینترنت شرایط برای رسانه های مکتوب و حتی رادیو و شبکه های تلویزیونی تغییر کرد، رفته رفته روزنامه ها رو به افول گذاشتند و بخش زیادی از مخاطبان روزنامه های به سمت به سمت سایت های و رسانه های آنلاین پیش رفتند چرا که دیگر لازم نبود برای دریافت یک خبر تا روز بعد منتظر باشند و در هر لحظه که اراده می کردند، می توانستند خبر مورد نظر را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این رسانه های آنلاین وابسته به زمان و مکان نیز نبود و افراد در هر زمانی و مکانی می توانستند به منابع خبری و رسانه های مورد نظر دسترسی داشته باشند.
موسسه فرهنگی قدس که چند دهه روزنامه قدس را منتشر می کرد، از چندین سال قبل همگام با توسعه فضای مجازی، رسانه قدس‌آنلاین را  راه اندازی کرد تا علاوه بر رسانه مکتوب روزنامه، مخاطبان را در به صورت آنلاین نیز همراه داشته باشد.
قدس آنلاین طی این مدت توانسته است به لحظه و آنلاین تاثیر زیادی در اطلاع یابی، اطلاع رسانی، آگاهی دهی و اقناع افکار عمومی داشته باشد و رسانه ای به‌هنگام  باشد و به ابزاری برای نظارت همگانی تبدیل شود.
قدس آنلاین نقش بسزائی درحفظ و حراست از میراث فرهنگی داشته و در توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی خراسان رضوی کمک کننده بوده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالگرد انلاین قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، پیش از گسترش رسانه‌ها، روزنامه‌های کثیر الانتشار مهم‌ترین رسانه‌های کنکور در کشور بودند. یکی از روش‌های جذاب رسانه‌ها پس از پایان کنکور چاپ تست‌ها و پاسخ آن‌ها بود. مرور چند تست ادبیات از کنکور ریاضی نیم قرن پیش به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۷ تیر ۱۳۵۲ خالی از لطف نیست:

- کلیله و دمنه را چه کسی برای اولین بار به نظم درآورد؟

- کتاب حاوی از کیست؟

- سبک خراسانی در چه نوع شعری بیشتر سروده شده؟

- پسوند گاه در درمانگاه حالت زمانی دارد یا مکانی؟

- بیشترین موضوع کتاب‌های نوشته شده فارسی همزمان با حمله مغول چیست؟

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902894

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس