Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بنیاد مسکن قرار است امسال ۷۵ هزار واحد مسکونی برای محرومان با کمک دولت و تسهیلات بانکی بسازد که از این میزان ۲ هزار واحد سهم مازندران است.

 کلنگ ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان مازندران مرداد ماه امسال با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در منطقه دازمیرکنده شهرستان ساری به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تفاهمنامه ای که در حضور معاون رییس جمهوری به امضای رییس بیناد مسکن انقلاب اسلامی و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور رسید ، این واحدهای مسکونی قرار است در مدت یک سال ساخته ، تکمیل و تحویل مددجویان شود.

روابط عمومی بهزیستی مازندران روز چهارشنبه از قول معاون مسکن و توانمندی این سازمان اعلام کرد : با توجه به فرصت زمانی کوتاه در جذب سهمیه ۲ هزار واحد مسکن مددجویان باید عزم جدی و حمایت استانی صورت پذیرد تا این سهمیه توسط دستگاه های حمایتی جذب گردد.

نورالدین علاء الدینی در نشستی که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج و مسئولین استان در بنیاد مسکن مازندران برگزار شد ، گفت که فرصت ایجاد شده با توجه به میزان پرداختی های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه بی سابقه است ولی متاسفانه به دلیل عدم مشارکت برخی فرمانداران و دهیاران و نیز عدم توجیه دهیاران نسبت به زمان کم باقی مانده برای جذب سهمیه، روند صدور پروانه به کندی صورت می گیرد.

وی افزود : انتظار می رود با توجه به حمایت های همه جانبه استاندار محترم با استفاده از این فرصت همچون زمان سیلاب و ساخت مسکن سیل زدگان بتوانیم با همت مضاعف و تعامل بنیاد مسکن و بهزیستی  پروانه ساختمانی را یک روزه اخذ نماییم.

معاون بهزیستی مازندران گفت : با توجه به دستور معاون استاندار در راستای معافیت مددجویان از پرداخت هزینه نظام مهندسی متاسفانه این هزینه در روند پرداختی های مددجویان وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در جهت حمایت از محرومین تحت پوشش سازمان بهزیستی در جلسه شورای مسکن استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد ، این معضلات مطرح و رفع شود.

بهزیستی مازندران در حال حاضر ۲۴۵ هزار مددجو را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۶۰ هزار نفر معلول و حدود ۱۲۷ هزار زن سرپرست خانوار یا بی سرپرست هستند.

بر اساس گزارش رسمی بهزیستی مازندران ، از سال ۹۲ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سه هزار و ۳۴۸ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان ساخته و تحویل شد. بهزیستی برای ساخت این تعداد خانه ۲۳۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض داشته است.

برچسب‌ها ساری اداره کل بهزیستی استان مازندران مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مسکن ساری مسکن اخبار کنکور بهزیستی مازندران بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز