Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زادگان گفت: بهزیستی هر چه سریعتر با رعایت پروتکل ها و دقت نظر و بهره گیری از ظرفیت شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط نسبت به راه اندازی مرکز ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام نماید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین زادگان» امروز(7آبان) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خواستارجمع آوری معتادان متجاهر و راه اندازی مرکز ماده 16 شد وگفت : بهزیستی هر چه سریعتر با رعایت پروتکل ها و دقت نظر و بهره گیری از ظرفیت شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط نسبت به راه اندازی مرکز ماده 16 و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران تاکید کرد : اگر بخواهیم بر اساس پروتکل های ویروس کرونا گام برداریم بسیاری از فعالیت ها تعطیل خواهد شد و ضرورت دارد تا با دقت و نظارت بهتر و بیشتر این مرکز فعالیت خود را آغاز کند .

 

حسین زادگان نسبت به دستور کار شورای هماهنگی استان نیز انتقاد کرد و افزود: باید برای دستور کار شورا نیز کار اساسی صورت گیرد و مسائل مهم و اساسی حوزه مواد مخدر و اعتیاد در جلسات مطرح شود به طوریکه مباحث مهم و کلیدی در جلسات کمیته ها بررسی و پیشنهادات اجرایی برای طرح در جلسات شورا ارسال شود .

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین خواستار مشارکت همه دستگاه ها ونهادها برای برگزاری باشکوه جشنواره یاریگران زندگی و فرصت سازی برای استفاده بهینه از ظرفیت خط ملی اعتیاد برای ارتقاء دانش اعتیاد و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها شد .

 

*کشف 657کیلو انواع مواد مخدر در مهر ماه

در این نشست «احمد مظفری» ضمن گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دبیرخانه شورا و کمیته های زیر مجموعه شورا ارائه کرد وگفت : در مهر 99  مقدار 657 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف و 1098 نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر دستگیر شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین از دستگیری 596خرده فروش مواد مخدر در استان در مهر 99 خبر داد و افزود : در این مدت 5 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان نیز شناسایی و منهدم شد .

 

مظفری همچنین از فعالیت 55 مرکز اقامتی ماده 15 در استان خبر داد وگفت : در هفته ماهه اول سال 99 تعداد4100 نفر از معتادان از ظرفیت این مراکز برای درمان اعتیاد استفاده نموده اند که 230 نفر آنان از سوی مراجع قضایی به این مراکز معرفی شدند .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران جمع اوری معتادان متجاهر خط ملی اعتیاد معتادان متجاهر استاندارمازندران کرونا راه اندازی مرکز ماده آوری معتادان متجاهر شورای هماهنگی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود