Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان، علی نژاد، عبدالحمید احمدی و فرهادی زاد، گزارش عملکرد یکساله کمیته، مالی، بازرس و حسابرس ارائه گردید و مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس آیین نامه های مالی و معاملاتی و انضباطی ورزشکاران و کارکنان تصویب شد. در بخش دیگر، مجمع به هیات اجرایی اختیار داد تا نمودار تشکیلاتی و طبقه بندی نیروی انسانی را مطابق قوانین وزارت کار، بررسی و اصلاح نماید و همچنین آیین نامه های مختلف مورد نیاز کمیته را تدوین و با تصویب هیات اجرایی اجرا کند. در دستور جلسه این مجمع که طبق مقررات ابلاغی ستاد کرونا به صورت وبیناری برگزار گردید، انتخاب خزانه دار و یک عضو هیات اجرایی پیش بینی شده بود که بر اساس بند خ ماده ۱۱ اساسنامه چون انتخابات باید به صورت کتبی و با رای مخفی باشد، برگزاری انتخابات لغو شد و مجمع با سرپرستی حسن سلگی در سمت خزانه دار تا برگزاری مجمع آتی موافقت نمود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور