Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: گروه‌های جهادی و مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای سراب حمام  با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در لبیک به ندای مقام معظم رهبری  در خصوص مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند، پای کار آمدند و با تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی به نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش برای مقابله با انتشار ویروس کرونا هستند.

مسؤول گروه جهادی سردار سلیمانی پلدختر بیان داشت: بسته‌ها بین کارکنان درمانگاه و خانه بهداشت روستای سراب حمام، جایگاه‌های سوخت، رانندگان درون شهری، دستفروشان و میوه فروشان به صورت رایگان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی امام خمینی شهید مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیر مجا‌ز در شهرستان پلدختر خبر داد.   محمد صالحی گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که پس از شناسایی این متخلفان و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند. 

وی افزود: از گروه صیادان غیرمجاز ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه نه عدد تور و قلاب ماهیگیری کشف و ضبط شد.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان ادامه داد: اداوت گروه شکارچیان نیز  کشف و ضبط شد.   صالحی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

وی از هم استانی ها و نیز هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود