Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:00:17 GMT

ریزش قابل توجه قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۲۱۰

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز با ریزش قیمت طلا در بازارهای جهانی و کاهش نرخ دلار در بازارهای داخلی بیش از ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت. ناطقان: امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهشی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد اما کمتر صرافی برای خرید سکه قیمت بالاتر از ۱۳ میلیون تومان را پیشنهاد می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 اغلب صرافان هر چند حاضر به فروش سکه هستند اما خریداری سکه را به سختی در دستور کار دارند و می‌گویند آینده قیمت‌ها روشن نیست. همواره عدم خرید صرافان نشانه‌ای از ریزش قیمت‌ها درروزهای آتی محسوب می‌شود. یکی از صرافان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در روزهای آتی نزولی است، تاکید کرد:بازار ارز در حال رسیدن به ثبات است و با توجه به شرابط پیش رو روند ریزشی تا تخلیه کامل حباب سکه در بازار ادامه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب سکه به ۹۸۰ هزار تومان رسیده و کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است.


 محمدولی، رییس اتحادیه طلا و سکه نیز معتقد است ریزش قیمت‌ها تا زمان برگزاری انتخابات امریکا تداوم خواهد داشت. سکه در دو هفته اخیر از کانا ۱۶ میلیون تومان به کانال ۱۳ میلی.ن تومان ورود کرده است.

 با توجه به حباب ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه به نظر می رسد ریسک سرمایه گذاری در بازار سکه همچنان بالاست.قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهشی نزدیک به ۲۷ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است . نرخ طلا در بازارهای جهانی نیز با ریزشی نزدیک به ۲۴ دلار به ۱۸۸۳ دلار در هر اونس رسید. منبع: خبر انلاین برچسب ها: ریزش قیمت ، سکه ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریزش قیمت سکه بازار هزار تومان ریزش قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار