Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:48:28 GMT

۱۵ درصد مشترکان تهرانی مشمول برق رایگان هستند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۲۳۰

۱۵ درصد مشترکان تهرانی مشمول برق رایگان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، رامین پوریا با اشاره به اینکه این اطلاعات اولیه بدست آمده از وضعیت مصرف برق در بخش خانگی تهران بزرگ است، گفت: از بین این ۱۵ درصد باید خانه‌های خالی و فصلی شناسایی و خارج شوند، زیرا این واحدهای مسکونی شامل دریافت خدمات برق امید نخواهند شد. طبق پیش بینی انجام شده با اجرای طرح برق امید در بخش خانگی بیش از ۱۰ درصد میزان برق مصرفی کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از اجرای طرح برق امیدا اصلاح الگوی مصرف است که با کمک مشترکان محقق خواهد شد.

پوریا با اشاره به اینکه برای اجرای طرح برق امید و تحقق هدف گذاری انجام شده، ۴ مرحله انجام می‌شود ادامه داد: شناسایی شرایط مصرف، اطلاع رسانی درخصوص مصرف برق، تعیین راهکارهای کاهش مصرف و ارائه این راهکارها به مشترکان برق بخش‌های تعیین شده برای اجرای طرح امید است.

وی با بیان اینکه مشترکان برق به کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند افزود: مشترکان کم مصرف در ایام گرم کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت و در ایام غیر گرم تا ۸۰ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند که این گروه شامل دریافت خدمات برق امید هستند.

مدیردفترمدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: مشترکان خوش مصرف الگوی مصرف که شامل ۳۰۰ کیلووات ساعت در ایام گرم و ۲۰۰ کیلووات ساعت را رعایت می‌کنند و مشترکان پرمصرف نیز بیش از این اعداد برق مصرف می‌کنند.

پوریا با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد مشترکان خانگی خوش مصرف و ۳۵ درصد پرمصرف هستند اظهار داشت: در هفته آینده روش‌های کاهش مصرف برای مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5058793

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق قیمت برق برق امید شرکت توزیع برق تهران بزرگ قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس قیمت نفت بازار سرمایه بازار سهام تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی فولاد اقتصاد چین قیمت یورو بازار سهام اسیا کیلووات ساعت اجرای طرح برق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود