Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، رامین پوریا با اشاره به اینکه این اطلاعات اولیه بدست آمده از وضعیت مصرف برق در بخش خانگی تهران بزرگ است، گفت: از بین این ۱۵ درصد باید خانه‌های خالی و فصلی شناسایی و خارج شوند، زیرا این واحدهای مسکونی شامل دریافت خدمات برق امید نخواهند شد. طبق پیش بینی انجام شده با اجرای طرح برق امید در بخش خانگی بیش از ۱۰ درصد میزان برق مصرفی کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از اجرای طرح برق امیدا اصلاح الگوی مصرف است که با کمک مشترکان محقق خواهد شد.

پوریا با اشاره به اینکه برای اجرای طرح برق امید و تحقق هدف گذاری انجام شده، ۴ مرحله انجام می‌شود ادامه داد: شناسایی شرایط مصرف، اطلاع رسانی درخصوص مصرف برق، تعیین راهکارهای کاهش مصرف و ارائه این راهکارها به مشترکان برق بخش‌های تعیین شده برای اجرای طرح امید است.

وی با بیان اینکه مشترکان برق به کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند افزود: مشترکان کم مصرف در ایام گرم کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت و در ایام غیر گرم تا ۸۰ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند که این گروه شامل دریافت خدمات برق امید هستند.

مدیردفترمدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: مشترکان خوش مصرف الگوی مصرف که شامل ۳۰۰ کیلووات ساعت در ایام گرم و ۲۰۰ کیلووات ساعت را رعایت می‌کنند و مشترکان پرمصرف نیز بیش از این اعداد برق مصرف می‌کنند.

پوریا با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ درصد مشترکان خانگی خوش مصرف و ۳۵ درصد پرمصرف هستند اظهار داشت: در هفته آینده روش‌های کاهش مصرف برای مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی می‌شود.

پربیننده ترین زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت کاهش پیدا کرد؟ آرایش اقتصاد ایران پس از انتخابات آمریکا/ نفت همچنان بر لبه پرتگاه سقوط با آزادشدن سهام عدالت، ‌۵۰میلیون نفر سهامدار فارس شدند/ بازدهی ۸۰۰درصدی سهم فارس ظرف ١۵ماه روزگار طلای سیاه تیره‌تر شد/ افت قیمت‌ها به کف ۱۲۰روزه نفرین نفت؛ چگونه ونزوئلا به این روز افتاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق شهر تهران مصرف برق قیمت برق مشترکان پرمصرف قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کیلووات ساعت اجرای طرح برق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6097345

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت