Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:41:25 GMT

این شما و این قصه مرزی ترین باشگاه فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۶۹۵

رسانه طرفداری در هجده سکانس و با نگاهی کارشناسی چهره تمامی باشگاه های لیگ یک فوتبال ایران را به تصویر می کشد

مالکیت باشگاه شهرداری آستارا همان طور که از عنوان آن مشخص است به سازمانی تعلق دارد که در نتیجه جنبش مشروطه خواهی تاسیس شد و از حیث قدمت نیز رتبه چهارمی را پس از کلانشهرهای تهران،تبریز و اصفهان در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ورزشگاه اختصاصی شهرداری چی ها را وحدت می نامند که در دوران پیش از کرونا و در رقابت های لیگ دو فوتبال کشور شاهد حضور پر رنگ آستارائی ها برای تماشای دیدارهای نماینده محبوب مرزی ترین شهر استان گیلان بوده است طرفداران این باشگاه اما برای بازگشائی ورزشگاه ها به سوی تماشاگران لحظه شماری می کنند تا پس از سال ها شکیبائی مزه میزبانی در لیگ یک را نیز چشیده باشند.

سکان مدیریت باشگاه شهرداری آستارا در دستان مردی است که آرش بابلیان صدایش می کنند و رهبری فنی شهرداری چی ها نیز چند سالی است که بر عهده حسن اشجاری ملی پوش پیشین و پیشکسوت فومنی باشگاه استقلال قرار دارد اما از جذابیت های نخستین فصل حضورشان در لیگ دسته اول ذکر همین یک نکته بس که ال گیلانوی دیگری به تقابل سنتی ملوانان انزلی چی و داماشی های شهر باران اضافه شده است که در آن چوکای تالشان به دیدار شهرداری چی های آستارا می رود آستارائی ها در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی نکرده و ضمن تمدید قرارداد با بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود،مردان پر تعدادی چون:عارف اکبری،ایمان شیرزاد،امید بامتی،حمید ابراهیمی،شایان عاشورنژاد،دانیال نیارشید،امیر قلی پور،بهزاد سلطانی،اشکان توانا،پارسا فغانی،رامتین رفیعی پور،علیرضا لطفی پور،جابر نصیری،سعید طالبی و...را نیز به خدمت گرفته اند شهرداری آستارا که از بدو تاسیس همواره از ثبات بسیار خوبی برخوردار بوده است اما قطعا برای بقا به کارزار لیگ دسته اول وارد خواهد شد و در دشوار ترین لیگ یک تاریخ فوتبال ایران گوشه چشمی نیز به شگفتی سازی احتمالی خواهد داشت عنوان مرزی ترین باشگاه فوتبال ایران قطعا برازنده باشگاهی خواهد بود که بی شک دوستان و دشمنان سرزمین پر افتخار ایران رفتار طرفداران پر شور و با فرهنگ این باشگاه را با توجه به حساسیت های موجود زیر نظر خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

سکانس نخست؛ مس کرمان | بنویسید مدعی، بخوانید کهکشانی!

سکانس دوم؛ خوشه طلائی ساوه | سهراب در شهر انار چه می خواهد؟

سکانس سه؛ بادران تهران | دایی فرهاد و مرگ تدریجی یک رویا!

سکانس چهار؛ هوادار تهران | فوتبال تهران به هوادارش می نازد

سکانس پنج؛ نود ارومیه | نود را از شبکه ارومیه تماشا کنید!

سکانس شش-گل ریحان البرز | لطفا سکوت را رعایت فرمائید!

سکانس هفت، استقلال خوزستان | بیعت آبی های اهواز با خلیفه برای فتح لیگ برتر

سکانس هشت-فجرسپاسی شیراز | شیراز در هر فصلی تماشائی است،حتی به غلط!

سکانس نه-آرمان گهر سیرجان؛ جهاد نصر دیروز،آرمان گهر امروز!

سکانس یازده-رایکا بابل؛ کودتا در حوالی قلعه جادوگران!

سکانس ده-داماش گیلان؛ این داماش آن داماش نیست!

سکانس دوازده - قشقایی شیراز؛ قشقایی و دریافت تیک آبی در معرفی سرمربی!

سکانس سیزده-ملوان انزلی؛ رنسانس ملوان با پژمان،مازیار و فخرالدین!

سکانس پانزده-شاهین بوشهر؛ شوک بزرگ فراز کمالوند به لیگ یک!

سکانس شانزده-چوکا تالش؛ فَریادِ هَل مِن مُبارِزِ چوکا دَر قَلعِه عُقاب ها!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم آخرین تولد با نام قبلی کابل پلاک ۱۰، سقوط کابل به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی محصول سال 1402 است. داستان فیلم در زمانی که طالبان به قدرت بازگشته‌اند، آغاز می‌شود. در شهر کابل که پر از نگرانی و هراس است، محمد پدر خانواده سعی دارد تا زندگی طبیعی خود را در دورانی که طالبان در آن حکومت دارند، حفظ کند. الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی در این فیلم مقابل دوربین مهران ممدوح بازی کردند. سهند مهدی زاده موسیقی متن این فیلم را ساخت و نیما جعفری جوزانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور