Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:23:22 GMT

هشدار سفارت آمریکا در عربستان به اتباع این کشور

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۸۰۷

هشدار سفارت آمریکا در عربستان به اتباع این کشور

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از الجزیره، سفارت آمریکا در عربستان سعودی امروز چهارشنبه به اتباع این کشور درباره احتمال حملات موشکی یا پهپادی به ریاض هشدار داد.

سفارت آمریکا در ریاض با اشاره به پیگیری گزارش‌های مربوط به حملات موشکی یا پهپاد به ریاض در روز ۲۸ اکتبر جاری (امروز) از آمریکایی‌ها خواست که در حال آماده باش به سر برند و احتیاطات لازم را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفارت واشنگتن در سعودی از اتباع خود در ریاض خواست که به محض شنیدن صدای انفجار قوی یا شنیده شدن صدای آژیر به دنبال جان پناهی بگردند.

همچنین سفارت آمریکا در ریاض به آمریکایی‌ها در پایتخت سعودی توصیه کرد که اگر در منزل یا ساختمان به سر می‌برند به پایین‌ترین قسمت بروند و از پنجره‌ها فاصله بگیرند و در نزدیکترین دیوار به دور از پنجره یا دریچه بنشینند و اگر در خارج از منزل هستند سریعاً جان پناه مطمئن را پیدا کنند و اگر جان پناهی نیافتند روی زمین دراز بکشند و سر خود را با دستان خود بپوشانند.

سفارت آمریکا در عربستان اعلام کرد: اگر موشک یا پهپاد رهگیری و منهدم شود هم سقوط قطعات آن بسیار خطرناک است. پس از حمله بسیار مراقب باشند و از قطعات منهدم شده دور شوند و به اخبار رسمی توجه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ سفارت آمریکا در عربستان حملات موشکی حمله پهپادی علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه عرب نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903697

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است