Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:53:58 GMT

۴ نفر کشته و مصدوم بر اثر تصادف رانندگی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۱۸۴

۴ نفر کشته و مصدوم بر اثر تصادف رانندگی در اردبیل

رامین معبودی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از وقوع حادثه تصادف رانندگی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش ساعت ۱۸:۰۰ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات از اورژانس مبنی بر تصادف چهار دستگاه خودروی سواری شامل پژو ۴۰۵، زانتیا و دو دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ۳۵ جاده اردبیل - گرمی، حوالی شهر رضی تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه نیاز به عملیات رهاسازی بود افزود: با دریافت گزارش سریعاً دو تیم امدادی متشکل از پنج نفر با یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام و عملیات رهاسازی انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به شدت حادثه، دو نفر فوتی این حادثه توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل رهاسازی و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه حادثه شد و دو نفر مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 5058971

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر اردبیل سانحه تصادف جاده مرگ ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر هفته ناجا مواد مخدر شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی

 
 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور صوفیان_شبستر که سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت، خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: سانحه رانندگی عصر پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه، در محور شبستر -صوفیان منجر به فوت سه سرنشین خودروها و مصدومیت شدید چهار نفر دیگر شد.

وی ادامه داد: به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی حوالی ساعت ۱۹ امروز، آمبولانس‌هایی از پایگاه‌های شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر منتقل کردند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی