Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویروس کرونا / به گزارش رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، چند روز قبل با توجه به ابتلای پدرم به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی اش، برای خرید داروهای موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شدم که این فرد اعلام کرده بود، داروی درمان کرونا را دارد و تعداد 3 واکسن درمانی کرونا به قیمت هر کدام 170 میلیون ریال در مجموع به مبلغ 510 میلیون ریال به حساب وی واریز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی داروها را تقلبی اعلام و در اظهار داشت در صورت استفاده می توانست منجر به مرگ پدرم شود.

 

این مقام سایبری تصریح کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد، متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش داروهای کرونا مبالغ بسیار بالا داروهای تقلبی را بعنوان داروهای درمانی به متقاضیان این داروها فروخته است.

 

وی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه و موفق شدند وی را دستگیر و در بررسی های بیشتر ار مخفیگاهش تعداد زیادی از داروهای تقلبی کرونا کشف کنند.

انهدام باند2 نفره فروش داروهای تقلبی کرونا

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در بازجوئی های اولیه اظهار داشت، مدتی است از زندان آزاد شده ام و باتوجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری یکی از دوستانم که در داروخانه کار می کند با راه اندازی یک کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی در تلگرام تبلیغ و داروهای تقلبی را به عنوان داروی کرونا به مردم با مبالغ بالا می فروختم و داروها را دوستم تهیه می کرد و من از محتویات داخل داروها و آمپول ها بی اطلاع بودم.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، گفت: کشف جزئیات پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی می باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس فتا واکسن پزشک زندان تلگرام کلاهبرداری اخبار حوادث درمان پلیس تهران دام حوادث تهران مردم اخبار تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران دختر بیمار ماه اینستاگرام اخبار تهران تهران کرونا داروهای تقلبی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است

سایت رسمی طالبان در واکنش به خیزش دانشجویی در آمریکا اظهار داشت بازداشت گسترده دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی طالبان با انتشار یادداشتی در حمایت از دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، بازداشت گسترده آنان را توسط پلیس نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا دانست.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در پی نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که دست آمریکا پشت این جنایات بوده و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا بدون وقفه به رژیم اشغال‌گر، وحشی و متجاوز جریان دارد، دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده برای محکوم‌کردن این نسل‌کشی زده‌اند، اما تا به حال صدها نفر‌شان توسط پلیس دستگیر و با آن‌ها بر خورد خشن صورت گرفته است، زنان و دخترانی نیز در میان معترضان بودند که با بدترین رفتار پلیس مواجه شدند.

طالبان تاکید کرد: آمریکا به بهانه تحکیم دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان به چندین کشور لشکرکشی کرده و دهها کشور دیگر را نیز تحریم و تحت فشارهای سنگین قرار داده است، آیا این کشور پرمدعا، آن را در جامعه خودش عملی کرده است؟

بررسی یک سازمان آمریکایی از وضعیت آزادی و دموکراسی در افغانستاندیدبان حقوق بشر: نیروهای آمریکایی در افغانستان مرتکب جنایت شده‌اندبیش از 157 هزار کشته به بهانه برقراری دموکراسی آمریکایی در افغانستان

نویسنده رفتار آمریکا را بیانگر بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور می‌داند و به صراحت می‌نویسد: «طی چند روز اخیر صدها تن، در دانشگاه‌های مختلف آمریکا به جرم اعتراض علیه نسل‌کشی در غزه بازداشت شده‌اند و مورد شکنجه‌ پلیس قرار گرفته‌اند. این عملکرد نشان‌دهنده بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور است که حتی خودشان نیز پای این ادعای حضور ندارند».

الاماره اظهار داشت: «سرکوب اساتید و دانشجویانی که خواستار پایان جنایات در غزه هستند، در آمریکا که خود را مهد دموکراسی جلوه می‌دهد، بی‌نهایت شرم‌آور است. آمریکا با این رویکرد، صدای دموکراسی و آزادی بیان را در گلو خفه کرده است».

این نوشته همچنین با اشاره به مطلب «العربیه» خاطرنشان کرد: بازداشت 2100 نفر از دانشجویان معترض، نمایانگر اوج برخورد نامتناسب نیرو‌های پلیس آمریکا با آن‌هایی است که می‌خواهند صدای خود را از طریق دموکراسی و آزادی بیان، بلند کنند.

این سایت وابسته به طالبان تصریح کرد: جهانیان دورویی آمریکا در قبال آزادی بیان و دموکراسی را درک کند، آنها به قانون خودشان نیز پایبند نیستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس