Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:14:21 GMT

تلاش ما ایجاد زنجیره کسب و کار است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۶۸۵

تلاش ما ایجاد زنجیره کسب و کار است

بادیانی با بیان اینکه ما در این صندوق ۵ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که از این مبلغ ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان طرح کسب و کار معرفی کردیم، گفت: تلاش ما ایجاد زنجیره کسب و کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباسعلی بادیانی» شامگاه چهارشنبه (7 آبان) در اولین نشست هم اندیشی مدیران مراکز توانمندسازی شغلی بانوان ابتدا از بانوان خیاط در شرکت تعاونی دهیاری ها و مراکز توانمندسازی شغلی بانوان برای شکستن تابوی نبود ماسک در مشهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: این ماسک با تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بازار و در شرایطی که به شدت با کمبود ماسک مواجه بودیم، پخش شد و این برگ افتخاری برای ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شرق بخش مرکزی مشهد افزود: موقعیت مراکر توانمندسازی یانوان تثبیت شده است و ما به عنوان معین اقتصادی وظیفه خود را انجام دادیم اما صندوق کارافرینی امید بسیار گره گشا بود و اگر امروز مراکز توانمندسازی ابجاد شده است کمک مالی صندوق کارافرینی امید و همراهی نمایندگان نیز بسیار موثر بوده است.

 

وی با بیان اینکه ما اول خرداد ۹۸ با امضای قرارداد به عضویت صندوق کارآفرینی امید درآمدیم که ۵ میلیارد تومان سهم نمایندگی در این قرارداد قرار گرفت؛ گفت: تلاش ما بر این است تا پایان سال با هر مناسبت ملی و مذهبی این مراکز را افتتاح کنیم، ما برای برخی از مرکز همه ظرفیت ها را به عنوان معین اقتصادی آوردیم.

 

بادیانی اظهار داشت: همزمان با میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) مرکز توانمندسازی شغلی بانوان شلار غیبی و مرکز توانمندسازی شغلی آیدا در روستای ده غیبی افتتاح می شود و در هفته بسیج مرکز توانمندسازی شغلی بانوان خانم دنیوی را افتتاح خواهیم کرد.

 

وی گفت: ما تلاش می کنیم زنجیره کسب و کارها را ایجاد کنیم و برای این منظور تفاهم نامه ای را در بحث مواد اولیه ، بحث بازاریابی و بحث فروش امضا خواهیم کرد و ما در حال تغییر ساختار شرکت تعاونی دهیاریها هستیم و معاونت اداری مالی را به معاونت اقتصادی و بازرگانی ارتقا دادیم که بتوانیم زنجیره ارزش را برای پروژه های سرمایه گذاریمان ایجاد کنیم ما در این زنجیره ارزش هم ارزش آفرینی برای تولید کننده و هم آرزش افرینی برای تعاونی دهیاریها انجام می دهیم

 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شرق بخش مرکزی مشهد خطاب به بانوان خیاط بیان کرد: ما تا الان از شما پولی نگرفیتم یعنی تسهیل گری ما برای شما کاملا رایگان بوده است اما الان که یک سال از ایجاد آن می گذرد هم شما و هم ما باید به ارزش برسیم بهترین روش این است که زنجیره ارزش ایجاد کنیم تا هم در مواد اولیه، هم در فروش به شما کمک کنیم و هم برای شما بازاریابی کنیم.

 

وی افزود: این وقتی اتفاق می افتد که یک اعتماد متقابل و یک همدلی کامل بین ما و شما باشد چون ما وشما ظرفیت زیادی داریم این ظرفیت ها نباید منوط به شخص من باشد باید مبتنی بر بازار و مبتنی بر یک استراتژی هدفمند و درست باشد که شما تولید می کنید و ما در کنار شما ایستاده ایم.

 

بادیانی گفت: اکنون ظرفیت ما در صندوق کارآفرین تمام شده است، ما در این صندوق 5 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که از این مبلغ ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان طرح کسب و کار معرفی کردیم.

 

وی افزود:  دو ظرفیت خوب براساس بودجه وجود دارد که یکی تبصره 16 که در اختیار کمیته امداد و بهزیستی است و هر کارگاهی که بتواند مددجوی بهزیستی را به کار گیرد، به ازای هر یک استخدام مددجوی بهزیستی و رد کردن بیمه او ۵۰ میلبون تومان تا سقف 5 نفر به کارفرما  با نرخ 4 درصد پرداخت می شود و و ظرفیت تبصره 18 قانون بودجه، اکنون ما با کارگروه تعین منابع بانکی برای پرداخت تسهلات هماهنگی داریم و تسهیل گری می کنیم ولی نرخ این تسهیلات 18 درصد است اما این تسهیلات در این تورم ارزش دارد.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شرق بخش مرکزی مشهد خطاب به بانوان خیاط با بیان اینکه برای حل اشتغال مردم در حاشیه شهر و مناطق محروم شما نیز قدم بردارید؛ گفت: تفاهم نامه ای با بانک رسالت داشتیم طبق تفاهم نامه همه شما در بانک رسالت حساب باز کنید و تراکنش مالی خود را در آنجا انجام دهید و بعد از تراکنش مالی پول شما امتیاز وام قرض الحسنه ایجاد می شود و این وام مال شما است همچنین می توانید مبلغی را برای رضای خدا در بانک رسالت بگذارید امتیاز وام را به ما بدهید ما ابن امتیار را با نظارت خود شما بین افراد نیازمند در روستا ها و حاشیه شهر برای اشتغال توزیع می کنیم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق کارافرینی امید شرکت تعاونی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.
وی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است