Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:24:01 GMT

هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۹۲۰

هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی صبح پنجشنبه در جلسه گرامیداشت فرا رسیدن ۱۳ آبان در محل فرمانداری شفت برگزار شد با اشاره به اینکه توهین و هتک حرمت به جایگاه رفیع پیامبر محکوم و غیر قابل پذیرش است، گفت: این اقدامات ناشایسته یادآور حکومت‌های صلیبی در تاریخ اروپا است.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه برخی با توهین به مقدسات دینی مسلمانان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان هستند، اظهار داشت: حکومت‌ها و نظام‌های جهانی باید برابر چنین مسائلی رویکردی اخلاقی داشته باشند و چنین اعمالی را ترویج ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان مقابل این توهین‌های بی شرمانه می‌توانند با اتحاد و همدلی ایستادگی کنند، گفت: اتحاد می‌توانند جهان را مقابل این رفتارهای ضد اسلامی تحت تأثیر قرار دهد.

فرماندار شفت با اشاره به سه رویداد مهم در ۱۳ آبان که در تاریخ معاصر ثبت شده است، افزود: تبعید حضرت امام قبل از انقلاب، جنبش تاریخی دانش آموزان علیه رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روایت گر برگ زرینی برای گرامیداشت این روز است.

موسوی با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا هر گونه راهپیمایی برای گرامیداشت روز ۱۳ آبان ممنوع شده است، ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان به شکل محدود و نمادین ویژه برنامه‌های این روز در شهرستان شفت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از توطئه دشمنان و استکباران جهانی علیه جمهوری اسلامی آگاه بودیم، اظهار داشت: کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند در شرایط کرونایی دارو را علیه مردم ایران تحریم می‌کنند.

موسوی در ادامه با اشاره به بزرگداشت هفته پدافند خواستار توجه به اصول و مبانی این موضوع مهم از سوی ادارات شهرستان شفت شد و گفت: تعریف و تفسیر از پدافند عامل مشخص است باید نقش خود را در این زمینه به خوبی اجرا کنیم.

کد خبر 5059044

منبع: مهر

کلیدواژه: توهین به پیامبر سید محسن موسوی فرمانداری شفت ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد