Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، با صدور پیامی، درگذشت محقق و پژوهشگر شعر آئینی “استاد حاج مجتبی زاد صادق” را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

درگذشت محقق و پژوهشگر شعر آیینی، استاد حاج مجتبی زاد صادق موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی به ویژه علاقه‌مندان ایشان را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آن مرحوم نیم قرن از عمر با برکت خود را صرف گردآوری اشعار و تاریخچه مداحی و مرثیه‌سرایی ترکی کرده که مجموعه‌ای قابل توجه از نسخ خطی مراثی، کتب مرثیه و عکس‌های تاریخی هیئات حاصل این خدمات ارزشمند است.

فقدان این عزیز سفر کرده را به تمامی اهالی ادبیات و دوست‌داران آن مرحوم، به‌ویژه شاعران و نویسندگان شعر رثایی و آیینی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و  از درگاه حضرت احدیت، برای ایشان، رحمت و غفران الهی و برای خانواده محترم‌شان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی