Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@16:57:24 GMT

آغاز کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۰۸۷

سی‌و ‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی با شرکت ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم افتتاحیه سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی به صورت مجازی و از طریق سایت اصلی کنفرانس وحدت به نشانی iuc.taqrib.ir/live برگزار می‌شود.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۴۷ کشور و همچنین ۱۲۰ سخنران داخلی به صورت وبینار پیرامون موضوع‌های کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی می‌شود ۳۵۰ سخنران از مناطق مختلف جهان شامل آفریقا، غرب آسیا، شرق آسیا، آمریکای جنوبی، شبه قاره هند و... در کنفرانس سخنرانی داشته باشند که به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، مالایی، ترکی و دیگر زبان‌ها در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
این سخنرانی‌ها بر روی سایت اصلی کنفرانس وحدت به نشانی iuc.taqrib.ir/live و http://taghribnews.video بارگذاری می‌شود.

چند سمینار غیرحضوری در این کنفرانس نیز برگزار خواهد شد که یکی از سمینار‌ها با موضوع همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصایب و بلایاست که در محور‌های «مبانی و چالش‌های دینی و معنوی در مواجهه با بلایا و مصایب»، «ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با مصایب و بلایا»، «نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان»، «نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ تعاون»، «تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی در عصر کرونا برای جهان اسلامی»، «جهان پساکرونا و سناریو‌های جدید سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام» و «چالش‌های فرهنگی اقتصادی و سیاسی غرب در مواجهه با کرونا» است.
میزگرد «خیانت غرب به آرمان‌های فلسطین و نقش محور مقاومت در خنثی سازی تاثیرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» و میزگرد «نقش سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام» از دیگر برنامه‌های کنفرانس امسال است.
همچنین از کتاب‌های فلسطین فی وجدان علماء الاسلام شامل ۲۰۰ فتوا از علمای اهل سنت و شیعه در رابطه با تحریم عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و جلد دوم کتاب فقه مقارن آیت الله جناتی نیز رونمایی خواهد شد.
راه اندازی رادیو وحدت که از اول ربیع الاول برنامه‌های خود را آغاز کرده یکی از مهمترین برنامه‌های این کنفرانس است و پایگاه اطلاع رسانی ویکی وحدت با موضوع شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مهم جهان اسلام و محتوا‌های مربوط به وحدت جهان اسلام و کشور‌های اسلامی در این کنفرانس راه اندازی خواهد شد.

مراسم اختتامیه این کنفرانس با حضور برخی از چهره‌های برجسته کشور در عصر دوشنبه ۱۲ آبان مصادف با ۱۶ ربیع الاول و شب میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کنفرانس ، وحدت اسلامی ، اسلام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کنفرانس وحدت اسلامی اسلام وحدت اسلامی جهان اسلام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم