Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:35:08 GMT

حضور آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد گلف کشور

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۱۸۱

حضور آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد گلف کشور

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سید ریاس‌الدین برزنجی گفت: مسابقات آزاد گلف کشوری در بخش آقایان از امروز پنج‌شنبه /۸ آبان‌ماه/ و مسابقات بانوان پنج‌شنبه هفته آینده /۱۵ آبان‌ماه/ برگزار خواهدشد.


وی گفت: براین اساس سعید سلیمانی، سجاد بیرامی، منصور حسین‌نژاد، آرمان مصطفی‌زاده، اسماعیل محمودی و رامین سیمین دله‌دری به عنوان تیم آقایان و سوسن عبدلی آیدنلو، شبنم علیزاده، میترا معزز، مهسا حدادزاده، شادی نقی‌زاده و هدیه رضایی به عنوان تیم بانوان انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مسابقات آقایان از امروز آغاز می‌شود و تیم استان بعد از اردوی اوایل مشترک اوایل هفته با تیم آذربایجان‌شرقی به مسابقات اعزام شده است.


مسابقات آزاد گلف کشور، با حضور ۵۰ گلف باز از استان‌های سراسر کشور از جمله تیم آذربایجان‌غربی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
این رقابت‌ها قرار است برای نخستین بار از ساعت ۹ صبح در شبکه ورزش پخش زنده شود.

46

کد خبر 1448835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی