Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:38:08 GMT

سقف کارت به کارت بانک ایران زمین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۳۴۵

سقف کارت به کارت بانک ایران زمین افزایش یافت

بانک ایران زمین باتوجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر استفاده هرچه بیشتر ازخدمات غیرحضوری سقف خدمات مبتنی برکارت های شتابی خود را افزایش داد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، با توجه به روند صعودی و شروع موج سوم ویروس کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، طبق بخشنامه صادره از بانک مرکزی، سقف مجاز کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ایران زمین از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به شصت میلیون ریال افزایش یافت، همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.

در همین راستا، امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال و تا اطلاع ثانوی بلامانع است و سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به بیست میلیون ریال افزایش یافته است، این اقدامات به منظور جلوگیری از مراجعه مشتریان به شعب و حفظ سلامت آنها انجام می شود.

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: از آنجایی که بانک‌ها یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند، بانک ایران زمین برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، از آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک این بانک برای استفاده غیرحضوری مشتریان خبر داد

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین بانکداری الکترونیک پول نیوز انتقال وجه تراکنش بانکی بانک ایران زمین کارت به کارت ویروس کرونا میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول اوقاف شهرستان دیر گفت: این زمین به مساحت ۳۴۱ مترمربع با کاربری مذهبی برای ساخت حسینیه در شهر دیر توسط واقف خیر اندیش ابوذر خالدی وقف شد.

آقای کشاورزی افزود: یکی از بهترین نوع تخصیص دادن مال، وقف است که واقف قسمتی از مالش را در جهت رفع نیاز‌های عمومی جامعه قرار می‌دهد.

وی گفت: وقف از دیر باز به شکل‌های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد