Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@12:36:20 GMT

مسی در آغوش کومان؛ پاسخ کوبنده به شایعات/عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۳۷۴

مسی در آغوش کومان؛ پاسخ کوبنده به شایعات/عکس

لیونل مسی پس از یک تابستان تاریخی و بسیار پرحاشیه که تمایلی جدی برای جدایی از بارسا داشت، با پافشاری های باشگاه در نهایت ماندنی شد. بارسلونا که پس از شکست 8-2 از بایرن با تحولات زیادی از جمله روی نیمکت مربیگری روبرو شده بود، با رونالد کومان کار را شروع کرد ولی مسی قصدی برای همکاری با سرمربی هلندی نداشت و حتی گفت و گوی این دو نیز نتوانسته بود فوق ستاره آرژانتینی را به ماندن متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت مسی ماندنی شد و وعده داد که همه توانش را برای بارسا خواهد گذاشت با این حال بسیاری معتقدند که مسی نتوانسته به شادابی فصول گذشته برسد و حتی گمانه زنی هایی در مورد مشکلات مسی و کومان هم شنیده می شد اما هفته به هفته این شایعات رنگ باختند و حتی صحبت های کومان در یک دو نشست خبری در مورد عملکرد مسی هم نتوانست رابطه بین این دو را شکرآب کند.

اکر کسی تردیدی در رابطه بین مسی و کومان داشت، امشب و پس از بازی برابر یوونتوس به این اطمینان رسید که بین مربی و شاگرد هیچ مشکلی وجود ندارد.

مسی که در این بازی سومین گل فصلش را البته بازهم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، هنگام ترک زمین با رونالد کومان که در انتظار او بود برخورد کرد. کومان خوشحال و سرمست از یک پیروزی شیرین کاپیتان تیمش را در اغوش گرفت و به او تبریک گفت. چهره مسی هم نشان می دهد که شرایط در بارسا برای او بهتر شده و به خوبی خود را در اختیار ایده های مربی هلندی قرار داده است.

کومان در نشست خبری خود در مورد مسی گفت:« رابطه بین من و مسی هرگز پیچیده نبود و مشکلی باهم نداشتیم. در ملاقات هایی که داشتیم بی پرده و صریح حرف زدیم و وقتی لئو به تمرینات اضافه شد، همه توانش را برای موفقیت تیم گذاشته و این را در هر بازی نیز نشان داده است. تنها چیزی که با مسی گفتم این بود که امشب باید زودتر کار را تمام می کردیم.»

256 251

کد خبر 1448864

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید