Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:11:38 GMT

45 هزار راس دام سبک و سنگین در هشترود پلاک‌کوبی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۴۰۹

45 هزار راس دام سبک و سنگین در هشترود پلاک‌کوبی شد

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان افزود: این اقدام ضمن جلوگیری از قاچاق دام زنده به حفظ ذخایر ژنتیکی کمک می کند از این رو انتظار می رود دامداران با اداره جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان در این زمینه همکاری کنند.

وی همچنین خواستار نصب سامانه رهیاب بر روی کامیون های عمومی و حمل  بار و التزام آنها به تنظیم صورتجلسه در محل های تخلیه و بارگیری کالا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان گفت: در صورت مشاهده توزیع دام در خارج از شبکه، که نوعی اختلال در بازار محسوب می شود برخورد خواهد شد. ِ
وی از صدور مجوز حمل ۱۶ هزار راس دام سبک و سنگین در هفت ماهه گذشته از هشترود به مقاصد استان های تهران،  اصفهان و قم جهت کشتار خبر داد و گفت: خروج بدون مجوز دام از شهرستان به استان های مرزی ممنوع است.
فرماندار هشترود افزود:  هر کالایی برای انتقال باید مبدا و مقصد مشخصی داشته باشد و در سامانه جدیدی که به نام سامانه انبارها راه اندازی شده ثبت سیستمی شود تا به عنوان کالای قاچاق توقیف نشود.
امینیان بر نصب دوربین‌های ناظر برای مقابله با قاچاق در محور های مواصلاتی هشترود تاکید کرد و گفت: قاچاق کالا و ارز تأثیرات منفی بر اقتصاد، تولید، اشتغال و فرهنگ جامعه دارد و مقابله با آن ضرورتی انکارناپذیر است.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور قاچاق هشترود آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان