Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت بیش از 11 میلیاردی قاچاقچیان پارچه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۱۱ میلیاردی قاچاقچیان پارچه در یاسوج خبر داد.

بارتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات استان گفت: مامورین انتظامی استان ( اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز) با همکاری مامورین انتظامی یکی از استانهای همجوار، خبری مبنی بر  حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از استان بوشهر را داد در اجرای  طرح مبارزه با خودروهای حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان به صورت نامحسوس و کنترل کامیون های عبوری مامورین توانستند کامیون مذبور را در منطقه سرنجل کل در حومه شهر یاسوج شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازرسی کامیون، مقادیر زیادی کالای قاچاق خارجی به مقدار ۱۸۲ طاقه پارچه کشف و ضبط نمودند و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: رئیس شعبه دوم تعزیرات  پس از دریافت گزارش، تحقیقات و استعلامات خود را آغاز کرد.

 صالحی بیان داشت: شعبه دوم بدوی با محرز شدن تخلف از سوی متهمین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه  به محکومیت مبلغ یازده میلیارد و نهصدو نود میلیون و شصدو ده هزار ریال در حق صندوق محکوم کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه