Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:47:47 GMT

پلمب ۴۰ واحد متخلف در ماکو

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۴۳۶

پلمب ۴۰ واحد متخلف در ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری شهرستان ماکو گفت: بیش از ۴۰ واحد متخلف در شهرستان پلمب شد.

رعنا قربانی شامگاه روز ۷ آبان ماه در نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی ، پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان  با اشاره به اینکه اکیپ مشترک نظارت و پلمب از ۳۰ مهر فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطر نشان کرد : از آغاز فعالیت اکیپ مشترک در سطح شهرستان تا تاریخ ۷ آبان ماه از ۲۲۰ واحد بازرسی بعمل آمده است که در این راستا بیش از ۴۰ واحد متخلف پلمب و بیش از ۲۰ واحد نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماکو چند هفته ای است که در وضعیت قرمز قرار گرفته و اکنون نیز محدودیت های گروه ۲، ۳ و ۴ اعمال می شود، گفت: همزمان با ابلاغ محدودیت ها از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، مسئولین شهرستانی نیز از روز اول پای کار هستند و با راه اندازی اکیپ مشترک متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و شهرداری در راستای اعمال محدودیت ها و پلمپ واحد های متخلف بصورت مستمر و شبانه روزی در سطح شهرستان فعالیت می کنند.  

سرپرست فرمانداری ماکو با تقدیر از همکاری اصناف و شهروندانی که با تعطیلی واحد های صنفی خود بصورت خودجوش و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی خادمان خود در شورای هماهنگی مبارزه با کرونا را یاری می کنند، اظهار کرد : اعضای شورای هماهنگی لازم است ضمن پایش مستمر حوزه مدیریتی خود در راستای اعلام ممنوعیت برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم نیز بصورت فعال اطلاع رسانی و پیشگیری کنند.

قربانی در خصوص آموزش نکات بهداشتی نیز افزود : تاکید شده است تا آمران سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان بیشتر در روستاها نسبت به آموزش شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و عدم برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو