Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس خواجه ای هدف اصلی بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز استان را تامین مسکن محرومین در جامعه دانست و گفت: گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومین از طریق بستر سازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقرارت وقف، سیاستگزاری و تعیین خط مشی برای عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها، تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با حضور مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان، مهندس نیازی رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان و اعضای انجمن برگزار شد.

در ابتدا مهندس خواجه ای با شاره به اینکه این انجمن در راستای فرمان امام راحل در خصوص احیاء حساب 100 ایجاد شده و هدف آن جذب مشارکت های مردمی در ایجاد سرپناه برای محرومین جامعه می باشد، افزود: استان زنجان از ظرفیت های مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی برخوردار است و باید در این زمینه و جذب حداکثری خیرین در حوزه مسکن اقدامات جدی تری صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه،  انجمن خیرین مسکن ساز باید در سطح  شهرستان ها نیز فعال تر شود تا شاهد افزایش ساخت واحد های مسکونی برای محرومین باشیم.  اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز با جدیت پیگیر امور انجمن در بخش های مختلف است تا با کیفیت و سرعت بیشتری شاهد اجرای پروژه ها باشیم.

مهندس خواجه ای هدف اصلی بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز استان را تامین مسکن محرومین در جامعه دانست و گفت:  گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومین از طریق بستر سازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقرارت وقف، سیاستگزاری و تعیین خط مشی برای عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها، تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت از مهمترین اهداف انجمن خیرین مسکن ساز می باشد.

وی تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی در راستای تامین مسکن محرومین و حل مشکلات این قشر در جامعه را  امری ضروری دانست و ادامه داد: اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز  همواره با تلاش فراوان در راه  خدمت به محرومین حرکت کرده اند، تا اقشار محروم صاحب مسکن شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص ساخت و  روند پیشرفت پروژه های مسکن برای دهک های مختلف جامعه توضیحاتی ارائه کرد و خواستار  تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های ذی ربط با این نهاد انقلابی برای ساخت مسکن محرومین و حمایتی در جامعه شد.

در ادامه مهندس نیازی  با بیان اینکه این انجمن برای اولین بار در شهرستان زنجان و سپس در ابهر و خدابنده تاسیس و شروع به کار کرد، یادآوری کرد: انجمن خیرین  فعالیت خود را در سال ۸۶ با ۶ واحد مسکونی به نام عطر نرگس شروع کرد که در حال حاضر این تعداد به ۷۶۳ واحد افزایش یافته است.

نیازی ادامه داد:۷۶۳ واحد مسکونی انجمن خیرین مسکن باز در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع وبیش از ۱۹۵ هزار مترمربع زیربنا، احداث شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت انجمن خیرین مسکن ساز استان تامین مسکن محرومین استان زنجان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: قصد داریم تا پایان سال‌جاری تعداد بازارچه‌های محله‌ای «از تولید به مصرف» را به ۱۰ بازارچه برسانیم که همه مردم شهر کرمان از این خدمت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمود ایرانمنش امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در نشست با رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان در خصوص بررسی عملکرد بازارچه‌های محله‌ای «از تولید به مصرف» و چگونگی توسعه این بازارچه‌ها در سطح شهر اظهار کرد: با توجه به ضرورتی که در شهر کرمان وجود داشت، بازارچه‌های محله‌ای دائمی «از تولید به مصرف» راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این بازارچه‌ها، جلب رضایت مردم است، افزود: در انتخاب محل بازارچه‌ها چند نکته را مدنظر داشتیم؛ ازجمله اینکه در محل‌هایی باشد که اقشار متوسط و پایین جامعه در آن ساکن هستند و تراکم جمعیت بالا داشته و از هسته مرکزی شهر فاصله داشته باشد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان بیان کرد: راه‌اندازی، فعالیت و نظارت بر بازارچه‌های محله‌ای با همکاری متقابل اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان انجام می‌شود و خوشبختانه سه بازارچه‌ای که از ابتدای فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، نمونه‌های موفقی هستند.

وی بابیان اینکه قصد داریم تا پایان سال‌جاری تعداد بازارچه‌ها را به ۱۰ بازارچه برسانیم تا همه مردم شهر کرمان از این خدمت بهره‌مند شوند و میوه باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد، گفت: برای واگذاری بازارچه‌ها مزایده برگزار می‌شود و قراردادهای شش‌ماهه منعقد خواهد شد و فقط افراد مورد تأیید اتحادیه می‌توانند در مزایده شرکت کنند.

محمدرضا حاج‌عباسی رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان نیز در این نشست بیان کرد: سال گذشته چندین جلسه برای هماهنگی راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای تشکیل شد تا این اتفاق رقم خورد و خوشبختانه بازخورد خوبی از مردم گرفتیم.

وی با اشاره به نظارت دائمی بر فعالیت بازارچه‌های محله‌ای به لحاظ کیفیت و قیمت عرضه، خاطرنشان کرد: سعی کردیم عوامل و واسطه‌هایی که موجب گرانی میوه می‌شود را برطرف و حذف کنیم تا قیمت نهایی جهت عرضه به شهروندان، کاهش یابد.

وی افزود: قیمت میوه‌های عرضه‌شده در بازارچه‌های محله‌ای به قیمت میدان میوه و تره‌بار و بعضاً کمتر از آن است و یکی از مهم‌ترین مزایای این بازارچه‌ها، متعادل کردن قیمت بازار است.

امیر هاشمی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان نیز گفت: پس از صدور دستور راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای توسط معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، تیمی تشکیل شد و موانع را برطرف کردیم و کار را به‌صورت جهادی پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پس از شروع کار، مهم‌ترین نکته تداوم و حفظ دستاوردهای آن است که نیاز به نظارت و تلاش جدی دارد و دغدغه همه کسانی که به این حوزه ورود کرده‌اند، کسب رضایت مردم است، گفت: از ابتدا موارد تأسیساتی موردنیاز بازارچه‌ها را با جدیت فراهم کردیم و همچنان پای کار هستیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان اظهار کرد: توسعه بازارچه‌ها و مکان‌یابی مناسب را با مشورت اتحادیه انجام خواهیم داد و از افراد مورد اعتماد اتحادیه و خوشنام در بین مردم برای مدیریت بازارچه‌ها استفاده خواهد شد.

گفتنی است، سه بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» شهر کرمان واقع در میدان غدیر ۲، بلوار پزشک و شهرک شهید مطهری انتهای بلوار حضرت ابوالفضل (ع)، از اول فروردین‌ماه سال‌جاری کار خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

کد خبر 747921

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟