Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح عملیات ساخت مسکن محرومین شهرستان رستم اعلام کرد : این بنیاد مصمم به احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن مددجویان و خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و متقاضیان آسیب پذیر است و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و ۳۰۰ میلیون ریال وام بلا عوض به متقاضیان ساخت اعطا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمانی دراین مراسم افزود: ساخت این واحد های مسکونی در قالب تفاهم نامه موجود با سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

وی اضافه کرد: احداث ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان فارس با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ماههای گذشته  آغاز شد و این موضوع نوید خانه دار شدن طیف وسیعی از افراد بی بضاعت از جمله مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این استان است.

وی با بیان اینکه  بنیاد مسکن با اولویت دادن به احداث این واحد های مسکونی در راستای عمل به آموزه های معنوی که این بنیاد بر پایه آن استوار است تلاش می کند افزود: همه تلاش ها و کوشش ها معطوف به آن است که تا پایان امسال این طرح  به سرانجام مطلوب برسد.

زمانی افزود: احداث این نوع سرپناه ویژه خانوارهایی است که در سال های گذشته نتوانسته اند از تسهیلات و امکانات مسکن بهره مند باشند ، بنیاد مسکن تلاش می کند تا از همه ظرفیت های قانونی برای خانه دار شدن این اقشار که شریف ترین اقشار جامعه ما هستند استفاده نماید.

وی ادامه داد: مسکن از جمله نیازهای اصلی افراد جامعه است و در قانون اساسی نیز به تامین مسکن و لزوم مشارکت دستگاه‌های مسوول توجه شده و به آن جایگاه خاصی داده شده است ، این مساله در جامعه ما همواره مورد توجه است اما از مشکلات جدی جامعه قلمداد می شود.

حجه الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان رستم نیز در این مرسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار شتاب بخشی به عملیات ساخت سرپناه و مسکن برای محروان و اقشار آسیب پذیر و مددجویان شد و گفت: باید از همه ظرفیت های قانونی در این زمینه بهره گیری شود .

 خسرو کشتگر مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم هم با ارائه گزارشی از فعالیت های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در این شهرستان اظهار داشت : بنیاد مسکن در گام نخست ۱۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان احداث می کند ، برای احداث این واحد های مسکونی ۴۲ میلیاد ریال اختصاص یافته و با شمارش واحد هایی که از پیشتر متقاضی بوده اند ۲۰۴ پروانه ساخت صادر شده است.

 مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم خاطر نشان کرد: ۱۵۵ متقاضی مسکن از اقشار آسیب پذیر ، ۱۹ متقاضی تحت پوشش بهزیستی و ۲۵۷ متقاضی نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

شهرستان رستم در فاصله ۱۴۳ کیلومتری غرب استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن وام مسکن رستم فارس پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن وام مسکن رستم فارس بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن وام مسکن رستم فارس اخبار کنکور اقشار آسیب پذیر شهرستان رستم بنیاد مسکن تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان