Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:32:33 GMT

نماز جمعه در ۷ شهر خراسان شمالی اقامه نمی شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۰۱۴

نماز جمعه در ۷ شهر خراسان شمالی اقامه نمی شود

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: نماز جمعه نهم آبان ماه با توجه به وضعیت قرمز هفت شهر خراسان شمالی، در این پایگاه‌ها برگزار نمی شود.

«حجت الاسلام نعمت الله آزموده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نماز جمعه فردا نهم آبان ماه در شهرهای بجنورد، شیروان، جاجرم، سنخواست، شوقان، گرمه و درق به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونایی برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی افزود: این تصمیم برای هفته جاری اتخاذ شده و در صورتی که وضعیت این شهرها در هفته آتی مناسب شود، تصمیمات جدیدتری اتخاذ می شود.

 

وی با بیان اینکه 16 پایگاه نماز جمعه در خراسان شمالی فعال است، بیان کرد: نماز جمعه این هفته در 9 شهر اسفراین، آشخانه، صفی آباد، پیش قلعه، قاضی، راز، غلامان، فاروج و تیتکانلو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: لغو نماز جمعه کرونا نماز جمعه خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی