Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان گفت: دولت با وجود همه مشکلات و تنگناهای مالی، در سال جاری ۶۱۳ میلیارد ریال به شهرداری‌های این استان کمک مالی کرد.

به گزارش ایمنا، جمشید اسدی اظهار کرد: از این میزان کمک، ۳۰۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده و ۲۶۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال نیز از محل تبصره ماده ۳۲ قانون برنامه چهارم توسعه تأمین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل عوارض گاز، ۱۱ میلیارد ریال از محل ماده ۵۸ قانون الحاق و دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال نیز از محل عوارض آلایندگی به حساب ۳۲ شهرداری استان واریز شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان با بیان اینکه این اعتبارات بر اساس تعداد جمعیت هر شهر به شهرداری‌های اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات با شاخص ۴۰ درصد در بخش عمرانی و ۶۰ درصد در بخش جاری باید هزینه شود.

اسدی یادآور شد: با توجه به مشکلات موجود شهرداری‌ها، مقرر شده ۶۰ درصد سهم اعتبارات جاری با اولویت حقوق و دستمزد کارکنان هزینه شود.

وی تاکید کرد: شهرستان سنندج با سه شهرداری سنندج، حسین‌آباد و شویشه ۱۸۵ میلیارد ریال از کمک دولت بهره مند شده که بیشترین میزان در استان بر اساس جمعیت بوده البته شهرداری سنندج سهم ۱۷۸ میلیارد ریالی از این پرداختی‌ها داشته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 452401

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مشارکت شهروندان دولت تدبیر و امید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۰۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۶۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۸۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۱۵ تومانی به ۴,۰۸۵ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۶۲ درصد) به ۴,۰۶۰ رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۰۶۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۰۶۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۱.۴۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۲۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است