Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:48:54 GMT

مجوز سه مرکز درمان و ترک اعتیاد در مشهد لغو شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۱۴۴

مجوز سه مرکز درمان و ترک اعتیاد در مشهد لغو شد

حمیدرضا پوریوسف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لغو مجوز و یا عدم تمدید این مراکز به دلیل انجام تخلفات رفتاری و یا نقص در انجام اقدامات لازم برای تمدید پروانه‌ فعالیت انجام شده است.

وی با بیان این که نظارت بر فعالیت کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد حتی با وجود شیوع بیماری کووید ۱۹ و محدودیتهای ناشی از آن انجام می‌شود ادامه داد:بروز تخلفات در این مراکز در صورتی که موجب آسیب و خسارت جانی شود ظرف کمتر از ۲۴ ساعت رسیدگی و تصمیم لازم گرفته می‌شود و در غیر این صورت در روندی مشخص با صدور تذکر، اخطار و در نهایت لغو مجوز برای رفع نواقص و تخلفات اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بدون اشاره به آمار گفت: از ابتدای امسال تعداد زیادی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد با هماهنگی پلیس و اماکن نیروی انتظامی مهر و موم شده است.

استان ۶.۴ میلیون نفری خراسان رضوی حدود ۹ هزار معتاد متجاهر دارد و نرخ ابتلا به اعتیاد و دخانیات در این استان ۲.۷ درصد جمعیت آن است.

۴۰۰ مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سطح خراسان رضوی زیر پوشش و نظارت سازمان بهزیستی فعالیت دارند.

برچسب‌ها مشهد اعتیاد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اعتیاد سازمان بهزیستی کشور مشهد اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می‌شوند.

امیررضا رجبی افزود: ضرورت قانونی برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت‌های جدید است.

وی گفت: حذف امضا‌های طلایی و مقابله با عوامل اقتصاد پنهان با الکترونیکی شدن مجوز‌های کسب و کار از جمله اهداف راه‌اندازی سامانه ملی صدور مجوز‌ها و تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا است و به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد