Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:34:59 GMT

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی ترکیه را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۱۶۶

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی ترکیه را تبریک گفت

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حجت‌الاسلام «حسن روحانی» در پیام تبریک خود خطاب به «رجب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه ضمن تبریک صمیمانه روز ملی ترکیه به وی و مردم این کشور نوشت: «همزمانی سالروز استقلال جمهوری ترکیه با دوازدهم ربیع‌الاول، میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را به فال نیک گرفته و برای ملت ترکیه ایامی پر خیر و برکت آرزومندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام رییس جمهوری می خوانیم: با عنایت به پیوندهای فرهنگی و تاریخی میان دو ملت ایران و ترکیه، امیدوارم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور در عصر حاضر نیز بیش از پیش تقویت شده و ظرفیت‌های فراوان موجود برای همکاری در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و بهداشتی، شناسایی و مورد توجه دو کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی در پیام تبریک خود تاکید کرد: در شرایط موجود بین‌المللی و شیوع ویروس کرونا در جهان، صیانت از روابط دوجانبه دو کشور بزرگ همسایه، اهمیت بسزایی داشته و در این میان همکاری‌های بهداشتی و بازرگانی از اولویت بیشتری برخوردار است.

رییس جمهوری از خداوند متعال برای رییس جمهوری ترکیه آرزوی سلامتی و موفقیت  و برای مردم این کشور بهروزی مسالت کرد.

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان حسن روحانی ایران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان حسن روحانی ایران ترکیه رجب طیب اردوغان حسن روحانی ایران ترکیه اخبار کنکور رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت