Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:23:28 GMT

کشف اختلاس ۷ میلیاردی در شهرداری کرج

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۳۳۷

کشف اختلاس ۷ میلیاردی در شهرداری کرج

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: یکی از کارمندان شهرداری کرج که با سوء استفاده از جایگاه شغلی اش هفت میلیارد ریال از اموال بیت المال را اختلاس کرده بود، توسط پلیس اقتصادی البرز دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاس قسمت قابل توجهی از عوارض شهرداری که در هنگام تعویض پلاک از مراجعه کنندگان دریافت می‌شود، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی بیش از ۲۰۰۰ قبض پرداخت عوارض و انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند قسمتی از وجوه پرداختی توسط شهروندان به حساب یکی از کارمندان واحد شهرداری کرج واریز شده که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران متهم به صراحت اعلام کرد که با ارائه شماره حساب شخصی خودش به یکی از دفاتر پیشخوان دولت، هفت میلیارد ریال از عوارض پرداختی شهروندان به حساب او واریز شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که متهم پس از انتقال به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه تعرض و دست درازی به اموال بیت المال به شدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی البرز شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، مولدسازی دارایی‌های دولت را یکی از سیاست‌های اقتصادی کنونی ومتولید آن را اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها دانست و گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت بهترین شیوه تامین مالی غیر تورمی و غیر رکودی در شرایط کنونی است.
ناصر یارمحمدیان افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مازاد دولت به عنوان درآمد‌های استانی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تامین بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از این محل در کشور پیش بینی شده که سهم استان اصفهان نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این سهم را در استان محقق کنیم و مازاد درآمد هم بوجود آوریم.

طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده، رها شده یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، و استفاده مطلوبی از آنها نمی‌شود را شناسایی و بهینه‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان